Adik Yana Shamsuddin Meningg4l Dunia Tinggalkan Isteri Yang Masih Berpantang 37 Hari

Sila baca dibawah ini untuk maklumat penuh dan lengkap. Terima kasih kerana membaca artikel kami ini.

Pelak0n dan pengacara Yana Samsudin berk0ngsi berita duk@ tentang satu-satu adik lelakinya, Muhammad Fahmi Harith Bin Samsudin yang telah kembali ke rahmatullah semalam.

Sebaknya hati kakak, apabila adik lelakinya yang baik ini baru saja bergelar bapa. Malah, isterinya sedang berpantang di Sarawak, ketika arw@h menghembuskan nafas yang terakhir. Allahu..

Innalillahwainalillahir0jiun… lately ni bila baca berita 0rang meningg@l dan ziarah 0rang meningg@l.. rasa terlalu sayu.. sampai rasa nak elak pun ada sebab tak dapat bayangkan kalau terjadi kat diri sendiri. Hilang abang, hilang ayah hilang suami sekelip mata. .Rupanyaa hari ni…

Aku kehilangan adik aku.. Ya Allah .. macam mana nak ada kekuatan diri ni.. satu satunya lelaki dalam adik beradik, baru jadi ayah 37 hari…..

Dik… ada bagitau Nana yang nak balik Y0ng peng minggu ni kan sebab nak sambut birthday sekali. Rupanya betul akak bawa k0 balik dik… kejap lagi kita jumpa Nana dan Fattah , mak abah dan semua ya..

Dik.. akak halalkan segalanya dunia akhir@t… Dik , k0 se0rang yang memudahkan urusan 0rang lain.. ada mas@lah diam.. takda mas@lah pun diam..

Tak da apa lagi akak b0leh cakap , akak dah s@kit kepala s@kit mata menangis dari siang tadi.. akak terlalu sayang kan k0 , tapi Allah lebih sayang kan k0 dari segalanya…

K0 pergi tanpa kata apa apa kepada kami.. Nana masih pantang kat Sarawak .. k0 pergi tinggalkan dunia ni s0rang s0rang kat rumah tu dik…

M0h0n d0akan Al-Fatihah buat arw@h adik saya Muhammad Fahmi Harith Bin Samsudin yang meningg@l masa tidur ..M0h0n jika ada sal@h silap arw@h minta halal makan minum arw@h. Kalau ada apa apa PM saya dan suami saya ya..

Yana merupakan anak ketiga daripada lima 0rang adik beradik. Bapanya, Samsudin Jamuri berasal dari Y0ng Peng dan ibunya, Suhaily ‘Elly’ Abdullah dari Serian, Sarawak.

Apa Kata Anda. M0h0n maaf jika ada tersilap dan s@lah.. Terima Kasih! Sumber/F0t0 Yana Samsudin kredit MW

Leave a Reply