Alha Alfa D3dah Terima Mesej Ayat Jampi Mantera Sejak Menduda

Sila baca dibawah ini untuk maklumat penuh dan lengkap. Terima kasih kerana membaca artikel kami ini.

Sering menerima mesej-mesej aneh dan pelik, pengusaha k0smetik dan jurus0lek, Alha Alfa yang baru mendapat gelaran duda setelah bercer4i hanya selepas 6 bulan bernikah mengakui ‘seram’ untuk membuka pesanan mesej terutamanya di laman Instagram.

Alha berkata, meskipun dibanjiri dengan mesej peminat yang ingin menjadikannya sebagai suami, dia sama sekali tidak melayan pesanan sedemikian kerana tidak tahu apa niat sebenar individu yang cuba untuk mendekatinya. Lebih menyer4mkan, dia juga sering menerima mesej pelik seperti jampi dan ayat-ayat seperti mantera b0m0h.

“Saya selalu dapat mesej bukan-bukan dan pelik-pelik. Menakutkan, jampi jampi ayat macam mantera la apa la. Kenapa ya sampai macam ni mentaliti 0rang-0rang kita, saya harap b0lehlah berhenti cakap bukan-bukan. Astagfirullahaladzim, bawa-bawa mengucap,”

Dia telah memuat naik tangkap layar perbualan daripada individu yang tidak dikenali itu yang meminta Alha supaya tidak meninggalkan dan bertanyakan apakah salah dirinya. Individu tersebut juga turut meluahkan rasa sayang dan suka kepada Alha Alfa.

Mengimbas kembali, jurus0lek dan juga pengeluar barangan k0smetik berjenama Alha Alfa itu telah mend3dahkan dirinya sudah sebulan bergelar duda pada April lalu hanya setelah 6 bulan mendirikan rumah tangga dengan bekas isteri, Azlin.

Alha berkata, beliau dan bekas isteri sepakat menamatkan perkahwinan secara damai dan berharap tiada pihak yang akan mengeruhkan keadaan. Alha mend4kwa, kehidupannya bersama Azlin n0rmal dan mereka hampir pasti menjadi ibu bapa tetapi bekas isteri mengalami kegvguran.

Sejurus selepas berc3rai, Alha turut dilamar 0leh ibu-bapa wanita yang mahu menjadikan dirinya sebagai menantu tanpa perlu mengeluarkan belanja dan hantaran yang tinggi.

Apa Kata Anda. M0h0n maaf jika ada tersilap dan s@lah.. Terima Kasih!

Leave a Reply