“Alhamdulillah…selamat datang puteri kami, Irisa Alaia”-Izara Aishah dan suami k0ngsi wajah anak

Sila baca dibawah ini untuk maklumat penuh dan lengkap. Terima kasih kerana membaca artikel kami ini.

SETELAH tujuh hari kelahiran, pelak0n Izara Aishah dan suami, Adib Khalid akhirnya mengumumkan nama bayi sulung mereka. Menerusi 1nstagram, Adib berk0ngsi f0t0 wajah terkini anak perempuanya itu berserta nama yang dipilih iaitu Irisa Alaia.

“Sekarang kami bertiga…Alhamdulillah syukur, puteri kami Irisa Alaia Muhammad Adib lahir pada 15 April lalu, salah satu m0men paling menggembirakan dan tidak dapat dilupakan bagi saya dan Izara.

“Selamat datang ke dunia Alaia, hati saya teruja ketika mendengar tentang kamu dan sekarang di sini bersama kami. Bapa dan ibu sangat gembira dan meletakkan sepenuh cinta terhadapmu.

“Sem0ga menjadi anak yang diberkati dan mampu menggembirakan semua disekelilingmu, menjadi anak s0leh dan berjaya dunia dan akhirat,” katanya.

Adib berk0ngsi f0t0 dan kapsyen tersebut menerusi laman 1nstagram miliknya pada Rabu.

Pada Rabu lalu, pelak0n filem Kau Yang Satu itu selamat melahirkan cahaya mata perempuan pertama seberat 2.9 kil0gram. Berita baik itu dik0ngsikan sendiri 0leh ibu Adib iaitu Datin Seri Tengku Zawyah menerusi 1nstast0ry.

Dalam pada itu, Adib turut mengucapkan terima kasih kepada semua pihak yang mend0akan kesejahteraan mereka sekeluarga.

“Terima kasih atas semua d0a dan s0k0ngan… kami sangat hargai setiap ucapan yang baik-baik itu dan kami berharap dapat berjumpa semua 0rang secepat mungkin! Sem0ga jumpa nanti, jaga diri dan ini beberapa f0t0 keluarga yang ingin kami k0ngsikan dengan semua 0rang,” katanya.

Anak tiri kepada penyanyi terkenal Datuk Seri Siti Nurhaliza itu berkahwin dengan Izara pada 17 N0vember 2017. Apa Kata Anda. M0h0n maaf jika ada tersilap dan s@lah.. Terima Kasih! Kredit Mstar

Leave a Reply