“Anak Tak Dapat Ikut Mata Biru Datuk Dia”-Jasmin Hamid D3dah Siapa Sebenar Mertuanya

Sila baca dibawah ini untuk maklumat penuh dan lengkap. Terima kasih kerana membaca artikel kami ini.

Pelak0n Jasmin Hamid mend3dahkan anaknya, Ian Haziq masih mempunyai datuk iaitu bapa kepada bekas suaminya, Ian Rashid Macquistan yang berdar4h k4cukan mat salih. Sebelum ini anak lelaki pelakon Jasmin Hamid itu pernah tul4r kerana dikatakan kacak dan diminati ramai.

Jasmin bersyukur hubungan mereka masih baik dan anaknya mendapat kasih sayang se0rang datuk meskipun dia dengan bekas suami sudah tidak bersama.

“Syukur Alhamdulilah, inilah keturunan Macquistan.. Big b0ss (anaknya) tak dapat ikut mata biru Grandpa tapi dapat ikut warna kulit je.. Satu-satunya Grandpa yang Big B0ss ada. Se0rang yang p0sitive dan supp0rtive.

“Masih single walaupun dah enam tahun Grandma pulang menemui pencipta-Nya.. Pasangan yang r0mantik, katanya cintanya hanya untuk Grandma.

“Terima kasih Allah kerana pelihara kesihatan Grandpa. Sem0ga Allah panjangkan usia Grandpa dan mendapat pengakhiran hidup yang baik.. Di matikan dalam Husnul Khatimah,” tulisnya.

Jasmin berk0ngsi perkara tersebut di akaun Instagram miliknya. Menerusi entri tersebut, Jasmin memuat naik f0t0 anaknya bersama bapa mentuanya.

Entri tersebut bagaimanapun mendapat perhatian pengikutnya yang tidak menyangka hubungannya dengan bapa mentua masih baik. Malah ada yang berpendapat hubungan pasangan suami isteri dengan keluarga mentua akan berkekalan hingga selamanya meskipun sudah berpis4h.

Terdahulu anaknya pernah menjadi perhatian apabila Jasmin seolah-olah meletakan syarat kepada sesiapa yang mahu menjadi menantunya. Jasmin berkongsi gurauan itu di akaun Instagram (IG) miliknya.

Jasmin dan Ian Rashid berpisah pada 4 Februari 2008 selepas mereka mendirikan rumah tangga pada 15 Disember 2000. Mereka dikurniakan Ian sebagai zuriat dan mempunyai dua 0rang anak angkat iaitu R0hana dan Luqman Hakim.

Apa Kata Anda. M0h0n maaf jika ada tersilap dan s@lah.. Terima Kasih! Kredit Gempak

Leave a Reply