Azhar Sulaiman Nasihat Anak Gadis Supaya Jangan Suka Duduk Mengangkang

Sila baca dibawah ini untuk maklumat penuh dan lengkap. Terima kasih kerana membaca artikel kami ini. Baru-baru ini hangat diperkatakan mengenai anak gadis Azhar Sulaiman iaitu Kasih Iris Leona yang sering memuat naik v1deo aktiviti hariannya dan TikT0k di Inst4gram miliknya. Baru-baru ini, Leona dilihat ada memuat naik v1deo bersama kembarnya melakukan senaman.

Seperti sudah dijangka ada yang kurang senang dengan gelagat anak gadis pelakon itu yang mengenakan seluar pendek hitam. Bagaimanapun, ruangan k0men v1deo tersebut telah pun ditutup kepada umum. Menyedari nama anaknya menjadi bualan hangat netzen, menerusi Faceb0ok miliknya Azhar berkata dia sudah pun memberi teguran pada anak gadisnya itu. Azhar memberitahu dia turut mengingatkan Leona bahawa dia seorang gadis Muslim.

Katanya lagi, dia juga akan menasihati Leona tentang kandungan yang boleh dik0ngsikan di Inst4gram. Malah, dia turut meminta anak lelakinya yang juga kembar kepada Leona iaitu Rees supaya mengingatkan anak gadisnya itu untuk menjaga tingkah laku serta berkelakuan sopan.

Malah, netzen berkata mereka juga memahami kesukaran untuk membesarkan anak kerana setiap ibu bapa pasti mahukan yang terbaik untuk anak-anak mereka. Sumber dari rotikaya

Info tambahan berkaitan. Tidak ramai yang tahu bahawa pelakon Azhar Sulaiman sebenarnya mempunyai sepasang anak kembar. Sudah meningkat remaja, pasangan kembar tersebut iaitu Kasih Iris Leona dan Andika Rees Pahamin yang kini berusia 17 tahun menarik perhatian ramai terutamanya buat peminat Azhar sendiri.

Sebelum ini, Azhar jarang memuatnaik gambar anak-anaknya namun setiap kali berkongsi bersama peminat ada sahaja pujian yang diterima apatah lagi pasangan kembar itu mempunyai wajah yang cukup cantik dan kacak mengikut iras bapa dan ibu mereka, Chempaka Emalin Pahamin. Seperti yang dikongsi pelakon ini yang juga merupakan seorang arkitek, ramai yang mengagumi dengan bakat yang dimiliki oleh pasangan kembar ini.

Aktif Di Sekolah. Bukan sahaja memiliki rupa paras yang menarik malah turut aktif di dalam pelbagai aktiviti di sekolah sehingga diiktiraf sebagai tokoh kokurilum.

Menerusi perkongsian terbaharu Azhar di laman Instagram nya, dia sempat berseloroh mengenai salah seorang anaknya, Leona yang ingin menjadi pelakon namun perlu mencari seseorang untuk mengajarnya bercakap dengan lebih lancar di dalam bahasa Melayu.

Sebagai info, Azhar telah berkahwin dengan Chempaka pada tahun 1996 dan dikurniakan 3 orang cahaya mata iaitu Kasih Leia Ixora,20 dan pasangan kembar Andika Rees Pahamin dan Kasih Iris Leona masing-masing berusia 17 tahun. Sumber dari murai. Apa Kata Anda. M0h0n maaf jika ada tersilap dan s@lah.. Terima Kasih!

Leave a Reply