“B0d0hnya Cer4i Hanya Nak Status Janda..”-Resp0n Nonny Nadirah pada pihak yg cuba fitn4hnya

Sila baca dibawah ini untuk maklumat penuh dan lengkap. Terima kasih kerana membaca artikel kami ini.

Pelak0n kelahiran rancangan realiti Akademi Fantasia, N0nny Nadirah meluahkan rasa terpedam di 1nstagram miliknya tentang segelintir pihak yang seakan iri melihat dia menikmati saat bahagia.

N0nny sebelum ini dikaitkan mempunyai hubungan istimewa dengan pelak0n Niezam Zaidi. Dalam satu entri di 1nstagram miliknya, N0nny meluahkan tentang mreka yang cuba mengec4m, memfitn4h dan menjatuhkannya.

“Hadapi dgn tenang dan senyum tak perlu kata apa-apa. Dibentangkan karpet merah bagi mereka semua yang ingin mengec4m, memfitn4h dan menjatuhkan. Terima kasih kerana telah memenuhkan saham akh1rat saya.

Sem0ga kita semua diberikan taufik dan hidayah. beringatlah, kena sentiasa ingat. Fitn4ah dunia akhir zaman, benda yang tak ada b0leh diada kan,” tulis N0nny.

Tambah N0nny lagi, ada yang iri hati teng0k dirinya gembira dan mula menyebarkan fitn4h di sana sini.

“Tiada siapa yang inginkan pencer4ian. Bd0hnya aku se0rang yang dulu title nya bujang lepas tu kahwin, lepas tu cer4i semata-mata untuk dapat title janda. Semua 0rang b0leh jadi baik. Tapi saya tak nak yang baik je, saya nak yang bertanggungjawab.

Kepada k0rang yang belum ada experience dalam hal rumahtangga baik senyap kumpul ilmu banyak-banyak macam mana nak kenal dan sayang pasangan k0rang. Yang dah kawin mesti faham dengan apa yang saya maksudkan,” tulis N0nny panjang lebar.

Tambah N0nny lagi, j0d0h itu semuanya rahsia Allah dan dia meletakkan sepenuhnya kepada ketentuan-Nya.

“Tentang j0d0h? Itu semua rahsia Allah. Ada j0d0h Alhamdulillah, tak ada j0d0h tetap Alhamdulillah. Sentiasa sangka baik dengan Allah dan juga sesama manusia. Aku dah puas merasa s4kit jadi 0rang nak buat apapun aku dah tak ada rasa apa-apa. Jadi buatlah sesuka hati kamu, sem0ga Allah sentiasa melindungi kamu.

“Ajar diri simpan niat dalam hati menyayangi sesuatu atau sese0rang itu demi kerana Allah nescaya kamu akan bahagia dunia dan akh1rat. Percaya pada janji Allah,” tulis N0nny lagi.

Untuk rek0d, N0nny pernah berkahwin dengan Mustain Adnan tetapi rumah tangga yang dibina menemui titik n0ktah tidak sampai setahun usia perkahwinan mereka.

Apa Kata Anda. M0h0n maaf jika ada tersilap dan s@lah.. Terima Kasih! Kredit Gempak

Leave a Reply