Baringkan dan buka seluar aku setiap kali sepupu ajak main permainan d0ktor2 punca aku lama kelamaan aku ingin cuba..

Sila baca dibawah ini untuk maklumat penuh dan lengkap. Terima kasih kerana membaca artikel kami ini.

Assalamualaikum wbt.. Aku Nur,Aku malu untuk meceritakan mengenai diri aku, tetapi aku terpaksa. Aku s4kit dan aku perlukan bantuan dan d0a kalian pada ramdhan kali ini.

Aku berusia 22 tahun dan masih bujang di saat ini. Seingat aku bermula sewaktu aku berusia 7 atau 8 tahun lagi.Bermula sewaktu aku kecil, dua 0rang kakak sepupuku (aku namakan B dan T) yang sering mengajakku bermain bersama sama.

Dulu kalau musim cuti sek0lah,ayah dan mama akan bawa aku pulang ke kampung.Untuk habiskan masa aku bersama sepupu dikampung supaya hubungan kami lebih erat katanya.

Biasalah, nama pun sepupu sepapat jadi tiap kali pulang ke kampung pasti masa diluangkan untuk bermain bersama sama. B dan T ini tua beberapa tahun daripadaku. Mereka sering kali mengajak aku masuk ke dalam bilik, mengunci pintu dan mengajakku beramain “d0kt0r2”.

Jika selama ini kakak-kakak saudaraku mengajar mengenai hubungan sejenis perempuan dan perempuan yg kurasakan aneh (but pl3asuring) aku mula ingin tahu lebih lagi. Bermula daripada situ aku muka expl0re pelbagai jenis w3bsite dan apps mengenai pxrn.

Dan kesannya sangat “mer0sakkan” aku. Sehingga kini usia aku sudah masuk 23 tahun, aku rasa hidup aku se0lah 0lahnya terlalu gelap dan “k0t0r”. Hati aku terasa sempit dan segala urusan aku terasa se0lah 0lahnya payah.

Bila aku makin teruk dalam keadaan begini, aku d0wn seteruk teruknya bila aku berkali kali tersungkur dalam mujahadah, dalam taubat. Bersungguh sungguh aku merayu kepada Allah untuk ubati aku, tetapi paling lama pun hanya beberapa hari dan aku akan kembali kepada addcti0n aku.

And t0 make it w0rst, pxrn addcti0n ini sangat menganggu kehidupan seharian aku sebagai pelajar. Pelajaran aku mer0s0t, nama aku beberapa kali naik ke KPP sebab lewat menghantar assignment dan FYP aku juga ke laut. Apatah lagi hubungan aku dengan 0rang di sekeliling aku.

Pernah tak kau rasa hidup kau ini tidak berguna se0lah 0lahnya Allah tidak mengizinkan walau sebesar zarah kebahagiaan untuk kau? Pernah tak kau rasa tak ingin lagi meneruskan hidup jika hidup kau terus dipenuhi d0sa yang sama?

T0l0ng. T0l0ng d0akan aku. Aku s4kit. Aku s4kit ya Allah. Ya Allah, jika selama ini d0a aku bertahun tahun untuk bertaubat terhalang dek kej1jikan dan k0t0rnya aku, Kau makbulkanlah d0a mereka ini.

Mereka ini yg membaca dan atas keberkatan bulan Ramadhan. Kau makbulkanlah d0a mereka. Mereka yg seribu kali lebih baik disisi Mu amal kebaikan dan amalannya.. Makbulkan lah d0a mereka atas asbab kebaikan hati-hati mereka

Ya Allah.. ya Allah, m0ga Ramadhan kali ni adalah yang terakhir aku melakukan d0sa yg sama.. Izinkan aku dan rezekikan aku dengan Husnul Kh0timah ya Allah. Aku ingin pulang kepadaMu dalam keadaan Kau Redha dan memandang aku dengan pandangan Maha Lembut ya Allah..

Apa Kata Anda. M0h0n maaf jika ada tersilap dan s@lah.. Terima Kasih!

Leave a Reply