Baru Sahaja 2 Bulan Berkahwin,Tegar Umum Berita Gembira Bakal bergelar bapa

Sila baca dibawah ini untuk maklumat penuh dan lengkap. Terima kasih kerana membaca artikel kami ini.

Penyanyi Ind0nesia yang p0pular dengan lagu Aku Yang Dulu Bukanlah Yang Sekarang, Tegar mengumumkan berita gembira yang isterinya sedang hamil. Tegar, 19, baru sahaja mendirikan rumah tangga dengan bintang Y0uTube, Sarah Sheilka, 23, pada 20 Mac lalu.

Tegar berk0ngsi perkhabaran gembira terbabit menerusi salah sebuah enteri terbaru di laman 1nstagram miliknya.

“Alhamdulillah tahun ini diberi rezeki dan kepercayaan 0leh Allah. Di bulan Ramadan tahun ini Tegar di temani isteri dan Alhamdulillah Allah memberi kepercayaan untuk Tegar menjadi se0rang ayah,” tulis Tegar.

Penyanyi itu memuat naik f0t0 dirinya memegang alat ujian kehamilan. Sarah juga turut berk0ngsi f0t0 alat ujian kehamilan di laman 1nstagram miliknya.

“Alhamdulillah di tahun ini diberi rezeki dan kepercayaan 0leh Allah. Bulan Ramadan tahun ini ditemani suami dan diberi kepercayaan untuk menjadi se0rang ibu,” tulis Sarah.

Di ruangan k0men, rata-rata peminat mengucapkan salam tahniah kepada pasangan ini dan berharap pr0ses kehamilan dipermudahkan.

Sebelum ini PENYANYI Ind0nesia, Tegar Septian mengejutkan pelbagai pihak terutama peminatnya apabila memilih untuk berkahwin pada usia 19 tahun. Perkahwinan Tegar dengan se0rang wanita yang dikenali sebagai Sarah Sheilka berlangsung di Jakarta, Ind0nesia.

Tegar yang berasal daripada Subang, Ind0nesia melakar sejarah tersendiri kerana memulakan karier nyanyian sebagai penyanyi jalanan pada usia 11 tahun sebelum menjadi penyanyi terkenal.

Usaha kerasnya dalam nyanyian berjaya mengubah kehidupan keluarganya yang sebelumnya hidup miskin. Bagaimanapun dia kemudian hidup miskin semula, manakala ibunya kembali menjadi pengemis jalanan selepas dilap0rkan menjadi m4ngsa pen1puan.

Apa Kata Anda. M0h0n maaf jika ada tersilap dan s@lah.. Terima Kasih! Kredit Gempak

Leave a Reply