BCL Kembali Menyanyi,Adik Ashraf Sinclair Titip Kata-Kata Menyentuh Jiwa

Sila baca dibawah ini untuk maklumat penuh dan lengkap. Terima kasih kerana membaca artikel kami ini.

Penampilan pertama Bunga Citra Lestari di khalayak ramai di k0nsert semalam selepas pemergian suaminya, Ashraf Sinclair ternyata membuat ramai 0rang tersentuh dan terharu. Rata-rata peminat dan rakan artis yang hadir turut berkongsi kesedihan.

Bukan hanya Vidi Aldian0 dan Afgan yang terharu melihat penampilan BCL Jumat malam lepas di Friday Fusi0n, SQ Quarter D0me Cilandak, tapi adik ipar BCL, Aishah Sinclair juga ikut terharu melihat persembahan BCL. Melalui akaun Instagramnya, adik perempuan Ashraf, Aishah Jennifer Sinclair, meluahkan perasaannya terhadap kakak iparnya.

“W0rds can’t describe h0w pr0ud I am 0f my sister in law @bclsinclair,” tulis Aishah. Ternyata Aishah begitu mengagumi kekuatan dan ketabahan yang ditunjukkan BCL meskipun masih bersedih atas kehilangan suami tercintanya.

“0rang selalu mengatakan hidup harus terus berlanjut, kamu harus kembali bekerja, ke aktivitas n0rmalmu, tapi ini satu hal yang paling svlit untuk dilakukan. Kamu melakukannya selangkah demi selangkah,” tulis Aishah

Aishah juga turut berkata bahawa apa yang dilakukan malam tadi adalah satu keputusan besar, satu langkah besar yang diambilnya.

“Insya-Allah, hatimu akan sembuh dari masa ke masa, dan anda b0leh melihat kembali masa ini dan tersenyum,” kata Aishah lagi. Kapsyen itu disertakan dengan muat naik vide0 persembahan Bunga Cinta Lestari ketika mendendangkan lagu “Karena KuCinta Kau.”

Dalam vide0 itu, kelihatan Bunga Citra Lestari tidak dapat menahan diri. Beliau juga turut mengucapkan terima kasih kepada para pen0nt0n malam itu kerana memberinya kekuatan untuk meneruskan persembahan.

Apa Kata Anda. M0h0n maaf jika ada tersilap dan s@lah.. Terima Kasih! Kredit K0mpasc0m

Leave a Reply