Bekas Suami M0hon Elly Mazlein Dipenj4ra Kerana Did4kwa Gag4l Jaga Anak Tapi Sebaliknya Yang Terjadi..

Sila baca dibawah ini untuk maklumat penuh dan lengkap. Terima kasih kerana membaca artikel kami ini. Penyanyi Elly Mazlein sebentar tadi memuat naik vide0 yang agak mengejutkan dengan mended@hkan bekas suaminya itu ingin memenj4rakan beliau atas alasan mend4kwa Elly sebagai se0rang ibu yang tidak bertanggungjawab.

Walaubagaimanapun, mujurlah perkara tersebut tidak menjadi kenyataan kerana mahk4mah telah men0lak tuntutan bekas suaminya itu. Ek0ran itu, Elly melahirkan rasa syukur kerana keadilan telah berpihak kepadanya.

Dalam pada itu, Elly turut mempers0alkan mengapa Azmi terg4mak untuk memis4hkan se0rang ibu dengan anaknya. Elly terkilan dan kece3wa betapa susahnya bekas suaminya itu menunaikan nafkah yang tidak besar jumlahnya serta masih ingin terus menyi1ksa kehidupan beliau dan anak perempuan mereka, Putri Sara Sefhia.

Jika perkahwinan terdahulu tidak menjadi, janganlah biarkan anak pula yang menjadi m4ngsa. Sebagai se0rang bapa, cubalah bertanggungjawab untuk memberikan nafkah yang wajib ke atas anak anda.

Untuk rek0d, Elly sebelum ini pernah mendirikan rumah tangga dengan pengarah, Azmi Hatta, pada N0vember 2014 tetapi bercer@i kira-kira 11 bulan kemudian. Ketika itu Elly hamil empat bulan.

Elly atau nama sebenarnya Sharifah Aida Mazlina Syed Hanafi, 36, berkata, paling menyedihkan ketika hendak bersalin, dia terpaksa memandu kereta se0rang diri untuk ke sebuah pusat perubatan tanpa bantuan sesiapa.

Bagaimanapun katanya, selepas melahirkan Putri Sara Sefhia pada 9 Mac lalu, baharulah suaminya mengaku sedang menjalinkan hubungan cinta dengan pelak0n Faye Kusairi.

Faye atau nama sebenarnya Dayangku Faratiwan Adnil Awang Kusairi, 29, berkata, hubungannya dengan Azmi terjalin selepas Elly dan bekas suaminya itu bercer@i.

Semoga urusan Elly untuk mendapatkan hak anaknya itu berjalan dengan lancar dan dipermudahkan. Apa Kata Anda. M0h0n maaf jika ada tersilap dan s@lah.. Terima Kasih! Sumber Penakita, Mstar

Leave a Reply