Bella-Engku Sah Bercer4i,Tapi P0sting Erra Fazira Pasal Buaya Jadi Perhatian Netzen

Sila baca dibawah ini untuk maklumat penuh dan lengkap. Terima kasih kerana membaca artikel kami ini.

Sekian lama menjadi tanda tanya ramai, Laudya Cynthia Bella akhirnya menjawab pers0alan netzen tentang status perkahwinannya. Menurut Insertlive, pelak0n berusia 32 tahun itu mengaku rumah tangganya bersama Engku Emran telah berakhir.

Namun, Bella memaklumkan mereka bercer4i dengan cara yang baik selepas berbincang dan mencapai kata sepakat. Ketika ditemu ramah semalam, Bella berkata,

“Terkait pemberitaan saat ini tentang rumah tangga saya, saya ingin menjelaskan bahawa kami berdua sudah sama-sama sepakat untuk berpisah secara baik-baik.”

Dah cuba selamatkan rumah tangga

Bagaimanapun, dia tidak mend3dahkan tarikh pencer4ian dan berkata mereka berdua telah berusaha sebaik mungkin untuk mempertahankan rumah tangga yang dibina sejak 8 September 2017 itu.

“Sudah berbagai usaha yang kami lakukan dan ini adalah takdir Allah. Rumah tangga kami hanya sampai di sini dan sudah segala pr0ses kami lalui. Saat ini, semuanya sudah selesai.”

“Dua tahun beliau menjadi suami, banyak sekali kebaikan, hikmah dan pembelajaran yang saya dapat. Insya-Allah hikmah, pembelajaran, semua yang saya dapat ini bisa saya jadikan bekal, bisa saya simpan untuk menjadi wanita yang Insya-Allah b0leh jauh lebih baik lagi.”

Ada yang pernah ramal takkan kekal lama?

Sementara itu, Tribun melap0rkan nama penilik Ind0nesia, Mbak Y0u timbul selepas berita pencer4ian Bella disahkan 0leh tuan empunya badan. Mana tidaknya, menurut netzen di sana Mbak Y0u atau Mama Laurent ini suatu ketika dulu pernah ‘meramal’ rumah tangga Bella dan Engku Emran tidak akan kekal lama.

Mbak Y0u itu juga berkata, wanita lain akan jadi penyebab keh4ncuran rumah tangga mereka kerana Engku juga se0rang yang mata ker4njang, pl4yb0y dan suka mengg0da atau dig0da wanita lain. Macam-macamlah d0rang ni…

Kaitkan p0sting Erra Fazira tunjuk gambar buaya

Selain itu, netzen Ind0nesia juga turut ‘percaya’ dengan Mbak Y0u dan mengaitkan p0sting terbaru Erra Fazira di 1nstagram yang menunjukkan gambar buaya. Gambar itu adalah meme yang membandingkan sikap se0rang suami yang berbeza ketika di depan kawan dan di depan isteri. K0n0nnya, bila dekat luar suami tersebut macam ‘buaya’ lah.

Macam-macam netzen Ind0nesia ni. Itu namanya j0d0h tak panjang. D0rang lagi percaya dgn tilikan Mbak Y0u pulekkk…. Better d0akan je yang terbaik f0r b0th 0f them kan. Apa Kata Anda. M0h0n maaf jika ada tersilap dan s@lah.. Terima Kasih! Kredit L0bakmerah

Leave a Reply