Bertuahnya…Tak Dapat Jumpa,Risteena Masakkan Untuk Tunang Siap Kirim Guna Grab Lagi

Sila baca dibawah ini untuk maklumat penuh dan lengkap. Terima kasih kerana membaca artikel kami ini.

Selepas mengumumkan pertunangan mereka, Risteena Munim dan Isa Khan semakin terbuka berkongsi kisah cinta mereka. Malah, pasangan ini juga dilihat tidak kekok mended@hkan m0men manis mereka kepada umum.

Meskipun tidak dapat berjumpa sepanjang tempoh Perintah Kawalan Pergerakan (PKP) ini, namun pelakon Nur Risteena tidak melepaskan peluang untuk melakukan sesuatu yang istimewa dan romantis buat tunangnya, Isa Khan.

Menerusi perkongsian di 1nstagram, Risteena mendedahkan Isa meminta untuk merasai masakan air tangannya. Tidak mahu menghampakan permintaan tunang tersayang, Risteena menunaikan permintaan Isa dan mengirimnya menggunakan perkhidmatan Grab.

Risteena berkata awal pagi lagi dia ke pasar dan terus masak untuk tunangnya sebaik sahaja pulang ke rumah. Teruja masakannya mendapat pujian daripada tunangannya itu, Risteena merancang untuk memasak lagi buat tunang tersayang.

“Harini rasa happy dapat masak untuk @theisakhan walaupun ktorang jauh tak dapat jumpa. So pagi-pagi dah pergi pasar, balik rumah terus masakkan untuk dia, then kirim guna grab. Nak makan air tangan dia cakap”

Sebelum ini Isa Khan ada memuat naik satu rakaman v1de0 memaparkan betapa utuhnya cinta mereka apabila Risteena mengajukan soalan kepada tunangnya jika ada sesiapa yang meny@kiti hatinya.

Isa menyifatkan soalan itu sangat ‘dasyat’ dan memberitahu jika ada sesiapa yang meny@kiti hati Risteena, orang itu perlu berhadapan dengannya. Katanya lagi, dia tidak akan sesekali benarkan hati tunangnya itu diluk@i.

“Siapa s@kitkan hati awak, kena berhadapan dengan saya. Saya tak akan benarkan siapa-siapa s@kiti hati awak,” katanya.

Terdahulu, pasangan itu mengumumkan sudah pun mengikat tali pertunangan pada 23 November lalu ketika bercuti di Bali, Indonesia selepas lima bulan saling mengenali antara satu sama lain. Apa Kata Anda. M0h0n maaf jika ada tersilap dan s@lah.. Terima Kasih! Kredit Rotikaya

Leave a Reply