“Betoi ke Kepom da ngandoiiiii..”-Ramai Cakap Mama Dah Mengandung, Re4ksi Kak Lina Tarik Perhatian Ramai

Sila baca dibawah ini untuk maklumat penuh dan lengkap. Terima kasih kerana membaca artikel kami ini.

Mungkin sekarang ramai juga artis-artis malaysia yang terk3san dengan perintah berkurung yang di jalankan sekarang. Mana taknya ramai artis yang tidak ada j0b dan pendapatan seperti sedia kala. Ini kerana mereka dapat hasil atau sumber pendapatan berdasarkan J0b yang mereka terima.

Tetapi berbeza pula dengan selebriti ini Elly Mazlin yang nampak m4kin aktif memasak dan membuat vide0 di channel y0utubenya bersama sama dengan suaminya Cikgu Azlan. Kak Lina juga berk0ngsi resepi resepi masakan yang sangat simple dan mudah untuk semua peminatnya.

Di samping itu, Kak Lina turut berk0ngsi rezekinya bersama sama dengan peminatnya dengan membuat c0ntest k0men bertuah di channel y0utubenya akan mendapat wang tunai dan hadiah darinya.

Sejak perintah berkurung ini, nampaknya Kak Lina sering membuat vide0 bersama sama dengan papa awan nan0. Cikgu Azlan juga nampak tidja kek0k melayan karenah dan pertanyaan manja Kak Lina di dalam vide0 membuatkan ramai yang rasa mereka pas4ngan yang sangat sweet

Hari ini Kak Lina berk0ngsi vide0 masak ikan stim limau versi kak lina p0m p0m mudah dan simple. Cuma yang menarik perhatian netzen di vide0 instagramnya adalah apabila Kak Lina memberitahu tentang isu meng@ndung. Betul ke Kak Lina dah meng@ndung.

Cikgu Azlan juga minta para peminat Kak Lina semua menunggu berita selanjutnya kalau ada berita yang baik mereka akan berk0ngsi. Kak Lina juga memberitahu kemungkinan dia bahagia sekarang sebab itu badannya sedikit naik dan nampak berisi. Cuma dia sangat tak sabar untuk mendapat baby lagi.

Kak Lina juga berjanji akan berk0ngsi berita gembira tersebut kepada semua peminatnya. Alahai sweetnya teng0k Papa Awan Nan0 layan Kak Lina walaupun Kak Lina bergedik tetapi reaksi Papa Awan Nan0 tetap steady dan c00l melayan karenah manja isterinya.

Sempat lagi Kak Lina minta Papa Awan Nan0 menari nari tetapi di t0lak baik dengan alasan dia malu 0rang ramai teng0k. Alahai sangat nampak matang sebagai se0rang suami. Alhamdulillah beruntung Kak Lina dapat suami penyayang baik hati seperti Cikgu Azlan.

Rata rata netzen teruja dengan perk0ngsian dari Kak Lina, dan ada yang mend0akan supaya mereka betul betul akan dapat baby. Ramai yang tak sabar dah. Ada juga netzen yang menyatakan kalau begini mesranya Kak Lina dengan Papa Awan Nan0 memang hari hari lah mengandung, mana taknya pel0k ketat sampai tak nak lepas r0mantik sangat pas4ngan ini.

Tidak mengapa mudah mudahan hubungan mereka b0leh memberi inspirasi kepada para isteri di luar sana juga untuk selalu bermanja manja dengan suami kan. Tidak salah kita ambil dari aspek p0sitif.

Sem0ga semuanya di permudahkan untuk Kak Lina dan suami. Sama sama kita d0akan terbaik untuk pas4ngan ini. Apa Kata Anda. M0h0n maaf jika ada tersilap dan s@lah.. Terima Kasih! Sumber Ig Elly Mazlein via 0renlaici

Leave a Reply