Bikin panas-Lelaki terajang Rid3r F00dpanda perempuan kini diburu

Sila baca dibawah ini untuk maklumat penuh dan lengkap. Terima kasih kerana membaca artikel kami ini.

Jadi rider f00d deliveries ni rupanya bukan je kena hadap bah4ya dekat atas jalan tapi juga bahaya yang tak diduga bila dah sampai destinasi. Macam kejadian berlaku pada se0rang rider F00d Panda ni.

Baru-baru ini berlegar-legar di laman s0sial media, mengenai vide0 did4kwa se0rang lelaki telah mengasari penghantar makanan F00dpanda wanita.

Terajang rider perempuan

Terdapat dua vide0 yang tul4r, vide0 pertama memaparkan rakaman CCTV, menunjukkan lelaki terbabit dilihat beberapa kali menendang rider wanita itu sehingga terjatuh.

Muka sudah vir4l!

Manakala, vide0 kedua pula dirakam 0leh saksi kejadian, memperlihatkan lelaki tersebut yang dipercayai berbangsa Cina, dikatakan cuba untuk melarikan diri selepas didapati memvkul rider berkenaan.

L0kasi kejadian berlaku di sebuah rest0ran, dapat kita perhatikan di hujung vide0 kedua itu, sekumpulan rider F00dpanda telah menunggu di luar.

Memang kurang ajar!

Tindakan bi4dap lelaki itu juga telah mengundang amarah netzen, rata-rata menyelar perbuatannya mengasari rider wanita berkenaan.

Hilang sabar aku ni!

Nak cari rezeki pun kena pvkul

Setakat ini, punca dia bertindak memvkul rider wanita tersebut masih lagi belum dapat dikenal pasti. Bagaimana pun, difahamkan lelaki terbabit kini sedang diburu dan vide0nya kian tul4r di media s0sial.

Rasanya tak perlu kita bertindak sedemikian rupa kepada mereka yang bekerja mencari rezeki sebagai rider f00d ni. Semuanya b0leh dibawa berbincang jika ada kesilapan.

Kalau memang betul la lelaki ni salah, harapnya dia kena hukum4n yang setimpal. Apa Kata Anda. M0h0n maaf jika ada tersilap dan s@lah.. Terima Kasih! Sumber Nagawa Sun kredit 0hmymedia

Leave a Reply