bu k0ngsi M0men Pilu, Bunga Citra Lestari Tiup Lilin Ulang Tahun Pertama Tanpa Ashraf

Sila baca dibawah ini untuk maklumat penuh dan lengkap. Terima kasih kerana membaca artikel kami ini.

Ibu Bunga Citra Lestari (BCL), Emmy Muchlis, berk0ngsi m0men hari lahir BCL yang cukup sederhana. BCL dilihat tersenyum saat diiringi 0leh N0ah dan keluarganya dalam sesi meniup lilin, walaupun masih terkesan setelah pemergian Ashraf Sinclair.

Bunga Citra Lestari meraikan ulang tahun ke-37nya pada 22 Mac lalu. BCL sempat memberi ucapan yang memilukan di 1nstagramnya kerana ia masih berk4bung dengan kem4tian Ashraf Sinclair.

Ibu BCL, Emmy Muchlis, kemudian memuat naik m0men perayaan anak perempuannya itu. Kali ini, Emmy dan ahli keluarga lain memberikan s0k0ngan dengan mengadakan sambutan sederhana untuk BCL.

Emmy juga mem0h0n d0a untuk anak perempuannya. Dia berharap BCL akan sentiasa gembira walaupun ketiadaan suami.

“Selamat hari jadi sayang, sem0ga rahmat Allah sentiasa menemani perjalanan hidup Bunga, selalu sihat dan berbahagia di dunia dan akhirat Aamiin ya r0bbal aamiin,” kata Emmy.

BCL kelihatan tersenyum sambil tersenyum saat meniup lilin itu. BCL dan anak lelaki nya, N0ah juga dilihat yang sentiasa setia menemani ibu mereka.

Sebaliknya, netzen mengangap wajah BCL masih berdvka. Walaupun tersenyum, dari wajahnya dapat dilihat dia masih kesedihan yang mendalam kerana Ashraf tidak bersamanya pada waktu ini.

Balu allahy4rham Ashraf Sinclair itu berkata, dia mengambil kesempatan pada hari istimewanya ini untuk mengucapakan jutaan terima kasih buat semua yang memberikan s0k0ngan kepadanya selama ini.

“Saya t4hu saya tidak ada p0st apa-apa sejak akhir-akhir ini kerana sejujurnya masih belum m4mpu, namun, pada hari istimewa, hari ulang tahun kelahiran saya, saya buat keputusan untuk p0st hal ini.

“Saya mahu ucapk4n terima kasih untuk semua ucapan dan cinta yang diberikan untuk saya. Saya bersyukur dikelilingi keluarga, kawan-kawan, peminat dan insan-insan yang menyayangi saya yang selalu memberikan s0k0ngan.

“Ini bukan perjalanan yang mudah, tetapi sedikit demi sedikit saya berusaha bangkit dan berjalan,” luahnya.

Pada mas4 sam4, Bunga meminta agar 0rang ramai untuk mend0akan suaminya sempena hari ulang tahun kelahirannya.

“Di hari ulang tahunku ini, kalau b0leh, saya minta kirimkan d0a untuk Ashraf dan juga d0a untuk kita semua agar selalu dilindungi darip4da benc4na.

“Jaga diri masing-masing, dan t0l0ng duduk di rumah. Ayuh jaga diri antara satu sama lain. Saya sayang kalian,” c0retnya.

Apa Kata Anda. M0h0n maaf jika ada tersilap dan s@lah.. Terima Kasih! Sumber Muraimy,Gempak

Leave a Reply