Budak Kurier Buka Parcel Pelanggan,Guna Baju Jadi Pemuas N4fsu!Tapi Pelik Bila Flynn Jamal Pula Dipersalahkan

Sila baca dibawah ini untuk maklumat penuh dan lengkap. Terima kasih kerana membaca artikel kami ini.

Siapa je tak excited nak tunggu parcel sampai kan? Tapi, bagi alangkah terkejutnya apabila barang yang sampai pada kita itu sudah disel0ngkar terlebih dahulu. Bukan tu je, menurut satu perk0ngsian di Faceb00k, parcel se0rang wanita ini telah dibuka dan dijadikan bahan pemuas n4fsu!

Melalui p0sting itu, sebaik mendapat parcel m4ngsa telah membuka dan terkejut apabila mendapati bajunya k0t0r. Dia kemudian memaklumkan hal itu kepada seller.

Tapi, bila check balik baju yang disangka k0t0r dan terkena gam itu rupa-rupanya adalah benda lain. Kata m4ngsa selepas menghidu baru dia tahu ia bukanlah gam sebaliknya adalah air m4ni dan berbau h4nyir!

Tidak sekadar bau h4nyir, baju itu juga telah dik0yakkan di bahagian atas. Selepas seller melakukan sedikit ‘si4satan’ barulah dia dapat tahu penghantar parcel atau pekerja syarikat c0urier itu se0rang gil4 s3ks!

“Setelah disi4sat melalui kenalan, rupanya budak c0urier yang hantar barang ke cust0mer ni gil4 s3ks. Barang yang sepatutnya hantar pada cust0mer hari ini, dihantarnya es0k. Rupanya dia ‘kerjakan’ baju tu dulu baru dihantar.”

“K3s gangguan s3ksual.Ini semua salah Flynn Jamal, sebab Flynn jamal tu perempuan.Rider penghantar barang k0yak parcel, ber0n4ni dan pancut atas baju c0stumer. Then dia bungkus hantar balik kat pelanggan.”

Difahamkan, seller telah meminta m4ngsa untuk membuat lap0ran p0lis agar tindakan lanjut diambil dan memaklumkan hal itu kepada syarikat c0urier atas kesalahan mer0sakkan barang seller dan cust0mer. Dia juga berharap pesalah itu dikenakan tindakan sepatutnya.

Apa Kata Anda. M0h0n maaf jika ada tersilap dan s@lah.. Terima Kasih! Kredit L0bakmerah

Leave a Reply