“Dada Saya Leper Tapi Lebih Besar Dari 0tak Korang”-F0t0nya Teruk Dikec4m,Sharifah Sakinah Tampil Bersuara

Sila baca dibawah ini untuk maklumat penuh dan lengkap. Terima kasih kerana membaca artikel kami ini.

Baru-baru ini hangat diperkatakan apabila Sharifah Sakinah memuat naik f0t0nya memakai gaun s3ksi menampakkan bahagian dadanya. Rata-rata netzen seakan terkejut dengan f0t0 yang dimuat naik itu, malah ada yang meminta untuk memadamnya.

Malah, ada netzen bertanyakan adakah suaminya tidak m4rah berk0ngsikan berkenaan. Tidak kurang juga, p0sting berkenaan turut dihujani dengan k0men luc4h serta ada yang mengkritik saiz buah d4danya yang bersaiz kecil.

Tampil bersuara mengenai f0t0 tersebut, Sakinah mengatakan mengapa perlu sibuk tentang rumah tangga 0rang dan jika netzen tidak suka b0leh sahaja unf0ll0w akaunnya di 1nstagram.

Mengulas mengenai k0men netzen yang mengkr1tik dadanya leper, Sakinah berkata tidak baik menghin4 tubuh badan sese0rang dan turut memberikan kata-kata pedas kepada mereka yang menghin4 fizikalnya.

“Kenapa de0rang nak sibul hal rumah tangga 0rang. Butang unf0ll0w ada dekat atas tu. Kalau tak tahu saya b0leh ajar. Saya baca sebahagian k0men, ada yang cakap dada saya leper. Sebenarnya tidak b0leh menghin4 fizikal 0rang lain tubuh badan. Tak baik jugakla sebab s3ksi kan. Tapi sekurang-kurangnya lebih besar dari 0tak k0rang,” katanya.

Dalam pada itu, Sakinah mengakui kesilapannya kerana memuat naik gambar berkenaan. Ditanya mengapa tidak memadam gambar berkenaan, Sakinah berkata dia sudah melakukan kesalahan tersebut dan tidak langsung menegakkan tindakkannya itu.

“Takkan k0rang tak tahu saya suka perhatian? Nak tegakkan pun tak b0leh. Saya tahu saya salah dan saya tidak lawan serta tidak menegakkan dengan berkata “Ini hidup saya”, “Itu antara saya dengan Tuhan”, saya tak pernah cakap macam tu.

“Lebih bagus dengan hanya meminta maaf sahaja. Pintu taubat masih terbuka dan saya minta semua 0rang untuk mend0akan saya jadi yang lebih baik,” katanya.

Apa Kata Anda. M0h0n maaf jika ada tersilap dan s@lah.. Terima Kasih! Sumber Astro Gempak Kredit Rotikaya

Leave a Reply