“Dah lama mengidam akhirnya dapat juga sebelum raya…”-Fizo Omar tayang Lamborghini Urus RM1.8 juta

Sila baca dibawah ini untuk maklumat penuh dan lengkap. Terima kasih kerana membaca artikel kami ini.

Fiz0 0mar sering menjadi perhatian warganet apatah lagi, dirinya kini juga dilihat kembali aktif dalam bidang lak0nan. Malah, lak0nan pelak0n lelaki berusia 34 ini tidak kurang hebatnya apabila kemunculannya dalam drama Adellea S0fea sebagai watak antag0nis.

Tidak disangka-sangka ketika itu, penangan lak0nannya sebagai watak Ikram, dia di ‘unf0ll0w’ 0leh 0rang ramai. Pun begitu, itu terbukti bahawa lak0nan Fiz0 0mar memberikan kesan kepada mereka.

Menjengah ke laman 1nstagram pelak0n Fiz0 0mar, ramai yang terbeliak biji mata apabila melihat sekeping f0t0 yang dimuat naik, memaparkan Fiz0 bersama sebuah kereta mewah bernilai jutaan ringgit.

Dianggarkan f0t0 kereta yang dik0ngsi Fiz0 adalah sebuah Lamb0rghini Urus bernilai hampir RM1.8 juta. Justeru, pada awalnya ramai yang kagum melihat Fiz0 mampu memiliki kereta tersebut.

Dah lama mengidam

Menerusi kapsyen, Fiz0 memberitahu bahawa dia sudah lama mengidam kereta tersebut, jadi apabila sudah ada di depan mata dia tidak mahu melepaskan peluang untuk mendapatkannya.

Kena tr0ll dengan Fiz0!

Akan tetapi, janganlah salah sangka pula, rupa-rupanya Fiz0 sengaja ‘menyakat’ netzen. Kereta mewah itu bukanlah miliknya, tetapi hanya bergambar sahaja.

“Alhamdulillah hasil penat lelah kerja siang malam,dapat juga merasa beli f0n baru buat amik gambar ni…”

Itulah padahnya kalau tak membaca

Ad0i! Ramai juga yang terkena sebenarnya, sampai ada yang dah siap ucap tahniah dan nak tumpang. Padahal, masing-masing tak sedar dah kena ‘game’ dengan Fiz0.

Rase nak tumbuk jer baca ayat last dia

Baru nak tumpang pergi beraya

Cehh! Aku Ingatkan beli betul-betul

Tipah tertipu bang

Lawak betul Fiz0 ini, sampai admin pun hampir nak percaya itu kereta baru dia. Ye la kan..dalam diam2, tiba-tiba ja k0ngsi status camtu. Dah macam-macam berlegar di kepala ni. Apa Kata Anda. M0h0n maaf jika ada tersilap dan s@lah.. Terima Kasih! Sumber Fiz0 0mar kredit 0hmymedia

Leave a Reply