Dalam diam2 Raja Afiq dah bertunang dengan akak p0lis vir4l,Soffwany Yusoff

Sila baca dibawah ini untuk maklumat penuh dan lengkap. Terima kasih kerana membaca artikel kami ini.

DALAM diam-diam pelak0n Raja Afiq sudah mengikat tali pertunangan dengan angg0ta p0lis S0ffwany Yus0ff dan merancang melangsungkan pernikahan tahun ini.

Menurut S0ffwany atau nama sebenarnya Fairuzziha Hazwany M0hamad Yus0ff, 31, majlis pertunangan mereka diadakan secara tertutup beberapa bulan lalu dan pada ketika itu mereka belum bersedia berk0ngsi kepada umum.

“Saya sudah mengenali Raja Afiq sejak awal tahun ini, tapi tak pernah ded4hkan status hubungan kami berdua. Kami pun sudah melangsungkan pertunangan beberapa bulan lepas tapi memilih untuk tidak mengheb0hkan berita ini kerana masing-masing belum bersedia untuk berk0ngsi. Hanya ahli keluarga yang tahu mengenai status kami,” katanya kepada mStar.

Bercerita lanjut mengenai hubungan mereka, S0ffwany yang bertugas dalam Pasukan Gerakan Udara P0lis Diraja Malaysia (PDRM) berkata mereka hanya berkenalan dalam masa beberapa bulan sebelum memutuskan untuk ke fasa yang lebih serius.

“Kami mula berkenalan selepas kerap berbalas mesej di Instagram. Mula-mula saya memang tak layan Raja Afiq tapi dia tak putus asa mesej saya. Daripada situ, kami bertukar n0mb0r telef0n dan mula rapat,” katanya yang juga se0rang penyanyi.

Mengulas persiapan pernikahan, S0ffwany berkata pasangan itu sepatutnya melangsungkan pernikahan pada 0g0s atau September tahun ini tetapi terpaksa ditangguhkan.

“Sepatutnya, kami melangsungkan pernikahan pada 0g0s atau September ini tapi disebabkan PKP, majlis kami ditangguhkan pada satu tarikh yang belum ditentukan lagi. Cuma harapnya ia dapat dilangsungkan sebelum tahun hadapan.

“Lagipun, masih banyak perkara yang masih belum lengkap. Raja Afiq pun belum menghadiri kursus kahwin lagi,” jelasnya.

Pada 2016 S0ffwany pernah menjadi bualan netzen kerana menyanyikan lagu raya berjudul Pulang yang rata-rata kagum dengan bakat nyanyiannya. Apa Kata Anda. M0h0n maaf jika ada tersilap dan s@lah.. Terima Kasih! Kredit Mstar

Leave a Reply