“Dari dulu lagi saya dah pasang impian itu tapi..”-Ikhlas Jalil akui dah lama minat Zulin Aziz

Sila baca dibawah ini untuk maklumat penuh dan lengkap. Terima kasih kerana membaca artikel kami ini.

GARA-GARA memuat naik f0t0 bersama Zulin Aziz di laman Instagram, pelak0n Ikhlas Jalil menerima pelbagai k0men daripada pengikut yang mahukan kepastian mengenai status hubungan mereka.

Menjawab pers0alan tersebut, Ikhlas berkata mereka tidak mempunyai sebarang hubungan istimewa dan menganggap Zulin sebagai rakan seperjuangan dalam industri.

“Sejujurnya, tak ada sebarang hubungan istimewa pun… kami kawan-kawan sahaja dan saya pun dah lama kenal dia cuma semakin rapat bermula Ramadan lalu.

“Saya memang dah lama minat dia, maksud saya minat bakat dia serta keunikan dia, saya dah anggap dia macam id0la dalam industri seni ini… sehinggalah baru-baru ini kami berpeluang buat c0ntent vide0 bersama.

“Untuk memasuki fasa baharu perhubungan itu saya rasa masih jauh… kalau betul bercinta, saya mesti mengaku, takkan nak s0r0k pula kan?,” katanya kepada mStar.

Sebelum itu, menerusi Instagram, Ikhlas memuat naik beberapa keping f0t0 bersama Zulin sehingga mengundang pelbagai sp3kulasi daripada peminat. Rata-ratanya mend0akan supaya mereka menjadi pasangan kekasih dan menamatkan zaman bujang secepat mungkin.

Menyedari k0men yang ditinggalkan 0leh pengikut itu, Ikhlas atau nama sebenarnya Hizatul Ikhlas Abdul Jalil, 28, berkata dia lebih selesa meletakkan s0al j0d0h sebagai ketentuan daripada Allah.

“S0al j0d0h saya memang serahkan pada Allah, kalau 0rang d0akan benda baik, tak salah kita aminkan sahaja. Tapi buat masa ni j0d0h itu masih belum jumpa, jadi sekarang ini saya f0ll0w the fl0w sahajalah!

“Kalau tanya bila nak kahwin, dari dulu lagi saya dah pasang impian itu tapi… itulah belum jumpa cal0n sesuai lagi,” ujarnya.

Apa Kata Anda. M0h0n maaf jika ada tersilap dan s@lah.. Terima Kasih! Kredit Mstar

Leave a Reply