“Di dunia ini sebenarnya tiada apa yg sempurna…”-Kata2 Datin Shahida Tarik Perhatian Ramai

Sila baca dibawah ini untuk maklumat penuh dan lengkap. Terima kasih kerana membaca artikel kami ini.

Pended@han surat tuntutan cer4i daripada Datin Seri Nur Shahida dan rantaian status sedih yang dimuat naik usahawan k0smetik, Datuk Seri Aliff Syukri di 1nstagram miliknya menjadi perbualan hangat netizen.

Menerusi Instast0ry, Aliff memberi gambaran se0lah-0lah satu keputusan sudah dicapai membabitkan status rumah tangganya.

Rata-rata netzen ingin mengetahui status hubungan rumah tangga penyanyi lagu Cuba Bahagia itu dan isterinya, Nur Shahida yang dikatakan sebelum ini berhadapan masalah.

Malah, terdapat segelintir netzen menasihati Aliff agar lebih menghargai isterinya yang telah banyak berk0rban dan bertarung ny@wa untuk melahirkan lima 0rang mereka.

“Buang eg0… susah nak cari isteri macam yang Datuk ada sekarang. Lima zuriat dia dah bagi kat Datuk… bert4rung ny4wa tau kena ingat tu. Di sebalik kejayaan suami tulang belakang dia adalah isteri.

“Baiki diri masing-masing. Dekatkan diri dengan Allah, InsyaAllah ada jalan terbaik. Datuk dan datin telah lalui saat susah senang bersama dulu. Jangan pernah putus asa berd0a, pujuk hati isteri.

“Walau siapa pun pasangan Datuk yang akan datang, tak akan setanding dengan datin… dia adalah wanita yang terbaik untuk anda,” k0men beberapa netizen di laman s0sial.

Dalam pada itu, Aliff menerusi lap0ran Harian Metr0 enggan mengulas lebih lanjut mengenai perkara itu namun hanya membalas pertanyaan dengan em0ji sedih sahaja.

Sebelum ini, kemelut rumah tangga pasangan itu mula diperkatakan ramai apabila Aliff bertindak tidak lagi mengikuti isterinya di laman 1nstagram sehingga mengundang pelbagai andaian netzen. Menerusi lap0ran mStar pada 13 Mac lalu, Aliff bagaimanapun menegaskan hubungan dia dan isteri dalam keadaan baik sahaja.

Perk0ngsian Datin Shahida Di 1nstagram Tarik Perhatian Netzen

Antara k0men-k0men netzen

Jangan dambakan isteri sempurna bak Khadijah, kalau diri mu itu pun tak sesempurna Rasullah saw.

Apa Kata Anda. M0h0n maaf jika ada tersilap dan s@lah.. Terima Kasih! Kredit Mstar via IG Datin Shahida

Leave a Reply