“Dia butang baju pun tak reti..patut pun kena pvkul”-Netzen Setuju Tiz Zakqiah Bel4sah 1nst@fam0us

Sila baca dibawah ini untuk maklumat penuh dan lengkap. Terima kasih kerana membaca artikel kami ini.

Sudah biasa kita dengar artis pergi ke kel4b malam, ada yang mengakui gemar ‘clvbbing’ untuk berhibur dan menenangkan fikiran.Terpulanglah kepada perspektif masing-masing mengenai mereka. Namun, kenalah jaga tingkah laku agar tidak mem@lukan diri sendiri dan dihimpit k0ntr0versi.

Berbicara mengenai kelakuan artis ketika berhibur, kini kec0h pula d@kwaan mengatakan pelakon popular Tiz Zaqyah berg4duh di kel@b malam.

Vir4l di laman s0sial apabila beberapa keping v1de0 telah dimuat naik dan menjadi bualan netzen. V1de0 tersebut memperlihatkan keliaran beberapa 0rang anak muda melayu sewaktu berada di sebuah kel4b Malam yang tidak dikenalpasti.

Menurut v1de0 kelihatan beberapa 0rang 1nfluencer media s0sial dan beberapa 0rang pengusaha kecantikan sedang berser0n0k melakukan tarian yang agak tidak sen0n0h menyebabkan v1de0 tersebut dihujani kec4man dari netzen.

Menurut v1de0 itu lagi selepas perkara tersebut berlaku , kelihatan beberapa 0rang remaja yang berada dalam v1de0 tersebut memberitahu bahawa mereka telah berg4duh dengan artis iaitu Tiz Zaqyah yang disebut nama beliau 0leh beberapa 1nfluencer yang menyebarkan v1de0 tersebut.

Difahamkan bahawa Tiz Zaqyah dan se0rang lagi kawannya yang tidak dikenalpasti telah dibaling dengan b0t0l ar4k 0leh beberapa 0rang yang berada di kawasan tersebut dan menimbulkan perg@duhan yang tidak dapat dikenalpasti apakah puncanya.

V1de0 tersebut turut menampilkan tarian tidak sen0n0h daripada DarlingSAra yang merupakan usahawan kecantikan wanita yang dik4cam terruk sehinggakan mendapat ribuan like dan perk0ngsian di laman s0sial twitter dan faceb00k.

Walaupun isv ini cukup h@ngat diperkatakan, tetapi tidak dapat disahihkan kebenarannya memandangkan kita hanya mendengar cerita di sebelah pihak sahaja. Apa-apa pun, harapnya Tiz dapat segera tampil memberikan penjelasan lanjut agar tiada sp3kul@si li@r terus tercetus.

Apa Kata Anda. M0h0n maaf jika ada tersilap dan s@lah.. Terima Kasih! Sumber ALERT TY MALAYSIA

Leave a Reply