Dikatakan perbic@raan k3s c3rai bakal didengar semula selepas tamat PKP-Datin Shahida Tuntut Cer@i Dari Aliff Syukri

Sila baca dibawah ini untuk maklumat penuh dan lengkap. Terima kasih kerana membaca artikel kami ini.

Baru-baru ini, kita dikejutkan dengan berita Dat0’ Aliff Syukri yang did@kwa mender@ anak angkatnya, Aminah Alip Shah atau Ameena sehingga pembantu rumahnya telah membuat lap0ran p0lis. Apa jadi eh dengan k3s ni?

Kali ini Aliff Syukri dilanda k0ntr0versi lagi apabila isterinya, Datin Nur Shahida did@kwa telah membuat tuntutan cer@i daripadanya di m@hkamah, lap0r Harian Metr0.

P3rg0lakan rumah tangga usahawan k0smetik p0pular, Datuk Seri Aliff Syukri dan isteri, Datin Seri Nur Shahida M0hd Rashid kembali diperkatakan berikutan tersebarnya surat tuntutan cer@i Nur Shahida di laman s0sial.

Ketika dihubungi 0leh Harian Metr0, Aliff Syukri hanya membalas mesej pertanyaan wartawan dengan em0ji sedih. Perkara itu dikuatkan lagi apabila dia meluahkan rasa hatinya di 1nstagram.

“Kesulitan itu bukan untuk ditangisi tetapi untuk dihadapi dengan kesabaran dan ketenangan kerana cinta itu layak diperjuangkan.. tetapi tidak akan bererti apa-apa jika ia tidak pernah dihargai….”

Difahamkan, pasangan ini juga gagal menemui jalan penyelesaian walaupun pihak m@hkamah telah melantik Jawatankuasa Pendamai (JKP) untuk membantu mereka.

K3s pencer@ian mereka juga dilap0rkan akan dibicarakan di m@hkamah setelah temp0h perintah kawalan pergerakan (PKP) tamat beberapa minggu lagi.

Rata-rata netzen menasihati Aliff Syukri agar muhasabah diri dan berubah ke arah yang lebih baik.

Mereka juga dikatakan sudah beberapa bulan tidak tinggal serumah kerana Aliff Syukri dilihat sering berada di rumahnya di Pavili0n resident Kuala Lumpur. Memang serius nampaknya k3s ni.

Kita d0akan sem0ga perkara ini dapat diselesaikan dengan cara yang baik. Apa Kata Anda. M0h0n maaf jika ada tersilap dan s@lah.. Terima Kasih! Kredit L0bakmerah

Leave a Reply