Eyra Hazali K0ngsi Penampilan Hamil 7Bulan,Sekali Mia Ahmad K0men Tarik Perhatian

Sila baca dibawah ini untuk maklumat penuh dan lengkap. Terima kasih kerana membaca artikel kami ini.

Pelak0n Eyra Hazali kini sedang menantikan kelahiran anak sulung yang bakal dilahirkan 0g0s depan. Bakal bergelar ibu muda tidak lama lagi, isteri kepada bintang b0la sepak, M0hd Haziq Nadli ada berk0ngsi perkembangan dirinya ketika ini.

Jelasnya ringkas, berat badannya kini bertambah selepas hamil tujuh bulan. Perkara tersebut dik0ngsikan pelak0n Mr. Grey ini menerusi satu p0sting terkini di Instagram.

“7 m0nths pregn4nt and i gained 8kg,” tulis Eyra.

Lalu, hantaran berkenaan mendapat reaksi para peminat. Masing-masing ada berk0ngsi pengalaman sama selain turut mend0akan agar urusan bersalin buat pelak0n ini dipermudahkan.

Malah ada k0men yang ditinggalkan mendapat reaksi balas dari pelak0n berkenaan.Eyra sebelum ini mend3dahkan s0al keham1ilannya pada umum sekitar Februari lalu.

Imbas kembali, Eyra atau nama sebenarnya, Hazirah Qasalina Hazali selamat diijabkabulkan bersama suami pada 1 N0vember 2019 lalu dengan sekali lafaz di Masjid As Syakirin, KLCC.

Februari lalu Eyra atau nama sebenarnya Hazirah Qasdina Hazali, 21, menerusi instaSt0ry miliknya meluahkan rasa syukur bakal dikurniakan cahaya mata.

“Sebelum ini saya ada menidakkan saya mengandung, itu kerana terlalu awal untuk d3dahkan dan nak pastikan kandungan kuat. Alhamdulillah, rezeki tak putus-putus tapi saya kena beritahu perkara sebenar supaya setiap pr0duksi dan client faham keadaan saya dan sebab saya men0lak. Saya harap semua dapat faham dan d0akan saya dan Haziq,” katanya.

Sebelum ini, f0t0 Eyra sedang terlantar s4kit di wad yang dimuat naik suaminya pada Januari lalu meninggalkan tanda tanya dalam kalangan netzen yang membuat andaian dia sedang hamil. Bagaimanapun Eyra menafikan khabar angin dirinya sedang dan menjelaskan dia hanya mendapat rawatan disebabkan mengalami d3hidrasi dan tekanan d4rah tidak stabil.

Apa Kata Anda. M0h0n maaf jika ada tersilap dan s@lah.. Terima Kasih! F0t0 Instagram Eyra Hazali kredit MH

Leave a Reply