Hael Husaini jawab g0sip bakal bertunang dengan Dayang Nurfaizah dalam masa terdekat

Sila baca dibawah ini untuk maklumat penuh dan lengkap. Terima kasih kerana membaca artikel kami ini.

PENYANYI dan k0mp0ser p0pular, Hael Husaini, 33, men4fikan dia akan bertunang dengan Dayang Nurfaizah, 39, dalam temp0h terdekat ini. Hael ketika ditemui kelihatan cukup berhati-hati menjawab d4kwaan pertunangan itu dan enggan memberi k0men lanjut.

“Tak ada, tak ada. Belum lagi. Saya tak nak jawab. Tiada k0men, bahaya s0alan ini (berkaitan pertunangan dengan Dayang). Insya-Allah, kalau ada rezeki dengan sesiapa yang sudi dan sampai j0d0h, saya bertunang,” katanya.

Sebelum ini bertebaran g0sip mengatakan mengenai hubungan istimewanya dengan Dayang. Menurut penyanyi lagu Jampi ini, dia masih menunggu j0d0h, sama seperti kebanyakan rakan-rakan bujangnya yang lain.

Kini muncul dengan lagu baharu berjudul Bujang, Hael berkata, lagu itu memang dihasilkan sebagai dedikasi kepada g0l0ngan bujang termasuk dirinya.

“Saya suka bereksperimen dengan lagu yang berk0nsep. Jadi, selepas muncul dengan lagu Hari Ini untuk pasangan berkahwin, sekarang lagu untuk 0rang bujang pula.

“Sesiapa yang dengar lagu ini, saya mahu mereka gembira dalam kehidupan. Ini kerana saya banyak dengar 0rang menganggap hidup bujang ini menyedihkan dan ada yang meratapi nasib mereka di hujung bucu katil,” katanya.

Mengulas mengenai dirinya yang disifatkan peminat berjaya mengembalikan era penghibur ters0h0r negara, Allahy4rham Datuk Sudirman Haji Arshad menerusi lagu dihasilkan, Hael berkata, dia tidak berhasrat meneruskan legasinya.

“Penghibur seperti Sudirman adalah nama besar dalam industri hiburan negara. Tak mungkin ada penggantinya dan saya selesa menjadi diri sendiri. Apabila dikatakan saya kini mengembalikan era Sudirman, ia sekadar dilihat sebagai penghargaan daripada peminat saja,” katanya yang akan muncul bersaing dengan penyanyi lain dalam pr0gram Imm0rtal S0ngs di TV3 bermula 30 0g0s ini, jam 9 malam.

Apa Kata Anda. M0h0n maaf jika ada tersilap dan s@lah.. Terima Kasih! Sumber Hmetr0

Leave a Reply