“Hai suamiku…”-Geli hati tengok Mimi Peri mengaku isteri kedua Fizz Fairuz

Sila baca dibawah ini untuk maklumat penuh dan lengkap. Terima kasih kerana membaca artikel kami ini.

Pernah dengan pasal instafam0us Ind0nesia, Mimi Peri? Gelagat ‘gil4-gil4’ dia memang sampai ke Malaysia vir4l, semua terhibur dengan vide0-vide0nya.

Malah, pelak0n Fizz Fairuz juga sebenarnya turut mengikuti Mimi Peri ini, sampaikan siap buat vide0 par0di sahur meniru gaya inst4fam0us tersebut.

Siap wish birthday lagi

Sehinggakan sempena ulang tahun Almy Nadia, Fizz siap meminta membuat satu vide0 ucapan hari jadi buat isterinya itu di 1nstagram.

Aku isteri keduanya

Bukan itu sahaja, mereka siap buat live bersama lagi, yang lucunya Mimi Peri dengan yakin mengaku sebagai isteri kedua Fizz, membuatkan Almy ketawa terbahak-bahak.

Janggutnya mas…

Vide0 live tersebut dik0ngsikan semula di IG MeleT0p, meraih lebih 50 ribu t0nt0nan dan 15 ribu likes tidak sampai sejam dimuatnaik, melihat gelagat mereka bertiga yang ‘masuk air’ rata-rata netzen juga turut terhibur.

Aduh Mimi Peri isteri kedua Fizz

Kluster kayangan ni

S4kit perut aku gelak

Kalau nak tahu, Mimi Peri ini adalah pemuda asal Ind0nesia, bakatnya diseberang dikenali menerusi vide0 ‘gil4-gil4nya’ sampai sudah dipanggil untuk berlak0n dalam sinetr0n. Pemilik nama asli Ahmad Jaelani ini kerap memuat naik f0t0 dirinya berbusana unik dan ‘pelik’.

Mimi Peri tak segan tampil berani dengan gaun rancangannya sendiri. Ia sering menggunakan benda-benda sekitar untuk gaunnya. Tampilan Mimi Peri begitu centil dan feminin.

Ternyata p0pularitas Mimi Peri semakin mel0njak. Setelah namanya dikenal banyak 0rang, tawaran pekerjaan mulai berdatangan. Mimi Peri pernah membintangi beberapa judul FTV. Ia merambah dunia akting dan dunia tarik suara.

Tampil gagah dengan jaket denim dan celana pendek. Beda dengan gaya dandanan ala siswi

Gaya keseharian vs c0splay dengan barang-barang sekitar.

Tanpa rambut palsu dan tampil dengan rambut palsu dan lipstik cetar.

Apa Kata Anda. M0h0n maaf jika ada tersilap dan s@lah.. Terima Kasih! Sumber : Almy Nadia, Fizz Fairuz dan MeleT0p kredit 0hmymedia

Leave a Reply