“Hancur hati mommy tengok..”-Jebat ced3ra di muka akibat jatuh tersembam

Sila baca dibawah ini untuk maklumat penuh dan lengkap. Terima kasih kerana membaca artikel kami ini.

HATI ibu mana yang tak sedih apabila melihat anak mengalami keced3raan di bahagian muka selepas jatuh di jalan raya hadapan rumah.

Begitulah perasaan isteri kepada pelak0n Sharnaaz Ahmad iaitu N00r Nabila apabila anak mereka, Jebat Jayden mengalami luk4 di dahi dan hidung selepas terjatuh di jalan tar. Menurut Nabila, hatinya hancur melihat keced3raan yang dialami anak lelaki yang terlalu ghairah berlari sehingga terjatuh.

Sharnaaz dan Nabila mempunyai se0rang anak lelaki, Jebat.

“My str0ng b0y. Ser0n0k punya lari… Jatuh tersembam muka kat jalan tar depan rumah. Aduh, hancur hati m0mmy teng0k ini tapi tak apa anak jantan kan, katanya.

Rata-rata pengikut di laman s0sialnya dan rakan selebriti yang mend0akan sem0ga Jebat cepat sembuh daripada keced3raan yang dihadapinya.

“Allahu Jebat. Kesian teng0k kalau anak kena macam ini… S4kit tetap s4kit tapi Jebat kena kuat tahu baby b0y ni, hensem ni ya.

“Anak saya pun pernah jatuh macam ni. Insya-Allah, tak ada apa. Kalau luk4 surface saja. Dalam masa dua tiga minggu dah el0k. Kulit baby biasa cepat sembuh, get well s00n Jebat kacak.

Nabila dan anaknya, Jebat.

“Alahai, kesiannya dia. Get well s00n g00d b0y,” k0men beberapa peminat.

Nabila dan Sharnaaz mendirikan rumah pada 31 Mac 2017 di sebuah h0tel di Petaling Jaya. Hasil perkahwinan itu mereka dikurniakan se0rang anak lelaki, Jebat Jayden yang kini berusia setahun.

Bagaimanapun, rumah tangga pasangan ini berdepan masalah dan dalam pr0ses percer4ian. Apa Kata Anda. M0h0n maaf jika ada tersilap dan s@lah.. Terima Kasih! Kredit Mstar

Leave a Reply