Hawa Rizwana kes4l dan terkejut ditvduh perampas malah dih4mun kata-kata k3sat oleh individu ini

Sila baca dibawah ini untuk maklumat penuh dan lengkap. Terima kasih kerana membaca artikel kami ini.

PENYAMPAI berita dan pengacara Wanita Hari Ini, Hawa Rizwana Redzuan kesal apabila menerima mesej berbaur hin4an selain ditvduh sebagai wanita perampas atau ‘peny0nd0l’ lelaki di media s0sial.

Hawa, 25, menyifatkan perkara itu sebagai keterlaluan dan percaya ia hanya dilakukan 0leh sese0rang yang mempunyai masalah mental.

“Saya pun tak faham apa maksud dia. Saya tak pernah kacau sesiapa pun, mungkin dia saja nak mulakan pr0v0kasi. Bila saya buka DM (mesej peribadi) tersebut, rupa-rupanya dah banyak mesej yang berbunyi lebih kurang sama dihantar sebelum ini.

“Kita tak b0leh nak anggap semua 0rang yang menggunakan media s0sial ni waras, mungkin dia tak sihat jadi buat apa saya nak m4rah,” ujarnya kepada mStar.

Dalam pada itu, Hawa berkata, dia tidak m4rah atau berdendam sebaliknya menganggap perkara itu sebagai satu cabaran untuk dia berada dalam dunia penyiaran. Tambahnya, dia juga tidak terlalu memikirkan hal sedemikian yang hanya akan membawa kesan neg4tif.

“Memang selalu dapat pun benda-benda macam tu. Awal-awal dulu tak sangka la 0rang macam tu wujud di dunia ini. Saya tidak ambil peduli sangat perkara seperti ini kerana ia tidak memberi tekanan pun kepada saya, Alhamdulillah Allah kuatkan hati saya untuk berdepan ujian ini” ujarnya.

Sebelum ini Hawa pernah dikaitkan dengan Sufian Shuhaimi dan Fiz0 0mar. Tapi sebenarnya kedua-dua mereka kenal ayah Hawa yang juga merupakan pensyarah di kampus pengajian mereka dahulu. Manakala g0sip dengan Zizan pula timbul selepas vir4l vide0 terbitan mStar pada September lalu dan ia menjadi perbualan ramai.

Apa Kata Anda. M0h0n maaf jika ada tersilap dan s@lah.. Terima Kasih! Kredit Mstar

Leave a Reply