“He’s The Perfect 0ne..”-Diusik Cinta Kembali Berputik,1ni Respon Neelofa Buat Ramai Gigit Jari

Sila baca dibawah ini untuk maklumat penuh dan lengkap. Terima kasih kerana membaca artikel kami ini.

Usahawan dan pengacara terkenal, Neel0fa mendedahkan dirinya bakal tampil dengan pr0gram televisyen terbaru berjudul Next T0 Neel0fa.

Pr0gram yang akan bersiaran di Astr0 Ria itu bakal menampilkan akt0r, Datuk Hans Isaac sebagai tetamu undangan bagi epis0d pertama.

Menurut Neel0fa, ada banyak sebab mengapa dia memilih Datuk Hans untuk muncul di epis0d pertama pr0gramnya itu dan salah satunya adalah disebabkan untuk menjadi kayu pengukur bagi epis0d-epis0d seterusnya.

“Banyak sebab kenapa L0fa pilih Hans Isaac t0 be my first guest f0r Next T0 Neel0fa. Ive been telling him ab0ut the c0ncept 0f the sh0w since 5 years ag0 and 0f c0urse he’s the perfect 0ne t0 set the fl0w and pace. I h0pe y0u guys will l0ve the first epis0de as much as i d0,” tulisnya.

Kenyataan tersebut dik0ngsikan 0leh bekas pengacara pr0gram Melet0p itu menerusi akaun Tw1tter miliknya.

Menerusi sebuah entri di ruangan 1nstagram pula, Neel0fa ada menitipkan ucapan terima kasih buat Hans kerana sudi menjadi tetamu undangan pr0gram bual bicaranya itu.

“Thank y0u @hansisaac f0r making this happen. Cant wait f0r 0ur 1st epis0de 0n Next T0 Neel0fa. #NextT0Neel0fa #NTN #Astr0Ria,” k0ngsinya.

Menerusi ruangan k0men, rata-rata peminat teruja dan tidak sabar menanti kemunculan pr0gram terbaru Neel0fa itu.

Entah di mana silap, cinta yang disulam mereka tidak lama dahulu akhirnya terputus di tengah jalan. Sejak itu, banyak pihak mula berteka-teki punca keretakan hubungan mereka tetapi hanya mereka berdua yang mengetahui apa sebenarnya yang berlaku.

Tidak kurang juga ada yang mengatakan hubungan mereka disebabkan wujudnya 0rang ketiga. Men4fikan perkara itu, Neel0fa hanya mampu merahsiakan semuanya dan enggan mengulas lanjut apa sebenarnya yang berlaku. Apa Kata Anda. M0h0n maaf jika ada tersilap dan s@lah.. Terima Kasih! Sumber Twitter dan Instagram Neel0fa via MH

Leave a Reply