Hin4 zuriat dikandung bekas isteri,lelaki ‘kemaruk’ nak jumpa anak selepas bayi terlahir c0mel

Sila baca dibawah ini untuk maklumat penuh dan lengkap. Terima kasih kerana membaca artikel kami ini.

Menjadi se0rang ibu tunggal yang dicer@ikan suami ketika masih sedang mengandung sememangnya satu tamparan yang sangat hebat kepada se0rang wanita.

Lebih-lebih lagi apabila anak yang dikandung turut dihin@ dan tidak diakui keturunannya. Perkara itu pastinya meninggalkan bekas luk@ yang tidak terperi kepada se0rang wanita.

“Dulu masa aku bersalin, kau d0akan aku m@ti”

Menerusi satu perk0ngsian yang dibuat 0leh se0rang pengguna Tw1tter yang juga se0rang ibu tunggal, dia telah meluahkan keadaan bekas suaminya yang ‘kemaruk’ mahu berjumpa anak mereka sedangkan sebelum ini dia tidak mengakui bayi tersebut.

Menurutnya lagi, bekas suaminya turut pernah mend0akan agar dia meningg@l dunia semasa bersalinkan anak mereka. Namun, atas kuasa Allah, bayi tersebut lahir benar-benar seiras dengan wajah bekas suaminya.

“Sebelum ni takde nak ambil tahu pun”

Susulan daripada itu, wanita tersebut memberitahu bahawa bekas suaminya seb0leh-b0leh mahu berjumpa dengan bayi mereka sedangkan sebelum ini dia menvduh wanita tersebut mengandungkan anak 0rang lain.

“Jangan samapi kau kahwin semula tak dapat zuriat”

Dalam kenyataan wanita itu lagi, dia memberi peringatan kepada bekas suaminya agar berhati-hati dengan percakapan agar suatu hari nanti apabila dia ingin berumantangga semula, dia tidak dikurniakan zuriat berikutan tutur katanya sebelum ini.

Tambah pengguna Tw1tter itu, dia begitu menderit@ ketika mengandung kerana terpaksa berurusan dengan m@hkamah ketika pr0ses pencer@ian kerana bekas suami tidak mahu bekerjasama.

“Aku diam, kau burukkan aku”

Maaf bahasa agak kasar..

Diakhir perk0ngsiannya itu, wanita tersebut memberitahu bahawa dicer@ikan t@lak tiga 0leh pasangannya. Dia juga mem0h0n maaf andai kata-kata yang digunakan agak kasar kerana hatinya bergitu terluk@ dengan apa yang berlaku.

Awak layak dapat yang lebih baik

Sehubungan dengan perk0ngsian tersebut, rata-rata warganet telah meninggalkan k0men dengan berpihak kepada wanita itu. Mereka juga berasa simpati dengan nasib yang menimpa ibu tunggal itu diatas tindakan bekas suaminya.

Tak faham kenapa lelaki jadi macam tu

Sem0ga kebaikan berpanjang untuk sis

Kta2 buruk aka berbalik kepada dia semula

Kesian dekat anak dapat ayah macam tu

Apa Kata Anda. M0h0n maaf jika ada tersilap dan s@lah.. Terima Kasih! Sumber MissErinKayy kredit ohmymedia

Leave a Reply