Ini baru gentleman!Niezam Zaidi datang rumah jumpa ibu N0nny Nadirah

Sila baca dibawah ini untuk maklumat penuh dan lengkap. Terima kasih kerana membaca artikel kami ini.

BIARPUN menyedari hubungan percintaan dengan Niezam Zaidi kurang disenangi segelintir pihak, pelak0n N0nny Nadirah mengakui akt0r itu banyak membantunya melalui fasa sukar dalam hidup.

N0nny, 31, berkata, Niezam merupakan insan yang banyak memberikan kata-kata semangat sehingga mampu membuatkan dirinya bangkit semula.

Terbaru sambutan ulang tahun kelahiran N0nny Nadirah pada tahun ini lebih bermakna apabila kekasih hati yang juga pelak0n Niezam Zaidi mengadakan kunjungan istimewa ke rumah untuk bertemu ibunya.

Menerusi laman 1nstagram, Niezam berk0ngsi f0t0 pertemuan tersebut dan mem0h0n peminat mend0akan yang terbaik dalam perhubungan mereka.

“Alhamdulillah sudah jumpa mama (ibu N0nny). D0akan yang baik-baik,” katanya.

Selain ucapan istimewa sempena ulang tahun kelahiran ke-31 kekasihnya itu, Niezam turut memberitahu sedang merancang untuk meneruskan perhubungan ke fasa perkahwinan.

“Selamat hari jadi N0nny Nadirah, sem0ga Allah merahmati awak serta keluarga dan berjaya dunia akhirat! Terima kasih untuk segalanya, InsyaAllah next step ahead… senyum selalu 0kay!,” ujarnya.

Sementara itu, rata-rata pengikut mend0akan supaya pasangan ini segera mendirikan rumah tangga.

“C0mel la pasangan ini… nampak sesuai sangat! Ser0n0k teng0k kalian berdua gembira, sem0ga dipermudahkan urusan anda dan kami d0akan hubungan k0rang kekal bahagia selalu.

“Alhamdulillah dah jumpa emak, sem0ga urusan mendirikan rumah tangga dipermudahkan ya Niezam dan N0nny,” k0men pengikut.

Sebelum ini menerusi lap0ran mStar, Niezam mend3dahkan dia bakal menamatkan zaman bujang akhir tahun ini. Meskipun ada beberapa kenalan menyatakan rasa sangsi dengan hala tuju perhubungan mereka, namun dia nekad meneruskan perhubungan itu.

Apa Kata Anda. M0h0n maaf jika ada tersilap dan s@lah.. Terima Kasih! Kredit Mstar

Leave a Reply