Ini K0men Hafreez Adam Bila Bekas Tunang,Zara Zya Dah Jumpa Pengganti

Sila baca dibawah ini untuk maklumat penuh dan lengkap. Terima kasih kerana membaca artikel kami ini.

Kelmarin, melalui entri 1nstagram (1G), Zara Zya mengaku sedang bahagia bersama insan istimewa. Namun se[erti dijangka, Zara enggan mended@hkan identiti jejaka misteri yang dikenalinya sejak dua bulan itu.

Pastinya ramai yang menunggu reaksi Hafreez Adam, bekas tunang Zara Zya, apabila diminta mengulas pengakuan pelak0n itu yang sudah menemui pengganti selepas ikatan mereka terlerai, akhir tahun lalu.

“Kalau betul lelaki itu j0d0h terbaik dan dia bahagia, mengapa saya hendak mend0akan perkara tidak el0k? “Saya mend0akan yang terbaik buat dirinya,” kata Hafreez kepada BH 0nline. Hafreez berkata, dia tumpang gembira mendapat tahu Zara bahagia di samping jejaka seperti yang did@kwa dalam entri 1G.

“Baru semalam saya membaca artikel mengenainya. Tiada apa yang saya harap melainkan yang terbaik untuk dirinya. Kalau betul, lelaki itu adalah pengganti yang membuatkan dirinya bahagia, mengapa tidak. Perkara ini berkait dengan j0d0h, tak adil sekiranya saya memberi k0men tidak baik.

“Saya percaya Zara juga pasti mend0akan yang terbaik untuk saya sekiranya saya berjumpa teman lain,” katanya.

Tambah Hafreez, dia dan Zara tidak bermusvh. Jadi, tiada sebab mengapa dia mahu meluahkan perasaan kurang senang apabila bekas tunangnya itu gembira dengan kehidupannya.

“Kami putus tunang dengan cara baik. Kami berbincang secara baik sebelum meleraikannya. Kami tidak bermvsuh, jadi mengapa saya mahu mend0akan benda tidak el0k. Jujurnya, ketika kami bersama, kami menyayangi antara satu sama lain. Tiada sebab mengapa saya perlu iri hati.

“Tapi sekarang kami membawa haluan sendiri. Jadi, kalau lelaki yang dia kenal sekarang sudah ‘tertulis’ untuknya, maka, dialah j0d0h yang terbaik,” katanya.

Bertanya mengenai dirinya, Hafreez tidak men0lak andai j0d0h tiba dalam temp0h terdekat. Bagaimanapun, buat masa sekarang, dia lebih sibuk dengan kerjaya seni.

“Saya tiada cuti kalau hendak berjumpa dengan pengganti. Sejak putus tunang, saya sibuk dengan penggambaran sehingga Perintah Kawalan Pergerakan (PKP) bermula.

“Ada cuti pun sehari atau dua hari. Tapi saya sibuk menguruskan hal lain seperti rest0ran saya. Tidak mengapa, kalau ada j0d0h saya, pasti tak ke mana,” katanya.

Hafreez dan Zara berkenalan ketika berganding dalam drama M0nalisa pada 2017. Mereka mengikat tali pertunangan pada 12 0kt0ber tahun lalu dan sepatutnya mendirikan rumah tangga, 0kt0ber depan.

Apa Kata Anda. M0h0n maaf jika ada tersilap dan s@lah.. Terima Kasih! Kredit BH

Leave a Reply