Isa Khan tak tentu arah risaukan Risteena,ingatkn dah kena cvlik tapi ini yg terjadi

Sila baca dibawah ini untuk maklumat penuh dan lengkap. Terima kasih kerana membaca artikel kami ini.

TIDAK dapat dihubungi kira-kira setengah jam membuatkan tunang pelak0n Risteena Munim iaitu Isa Khan bimbang dan panik.

Risteena, 27, berkata, tunangnya menyangka dia dicvlik atau diragut apabila tidak menjawab panggilan dan membalas mesej di aplikasi Whats4pp.

“Semalam saya hilang sekejap setengah jam, tunang saya fikir saya kena cvlik, ragut atau ada perkara buruk terjadi. Selalunya sepanjang perjalanan memang akan cakap di telef0n sampai dah sampai rumah.

“Tapi semalam kebetulan kereta p0lis banyak dan tak sempat nak ambil telef0n dalam beg pun untuk teng0k. Tak sangka hilang setengah jam pun tunang saya dah risau macam tu,” tulisnya.

Tambah Risteena, kerisauan itu membuatkan Isa segera datang ke rumahnya bagi melihat keadaan pelak0n itu. Kakak kepada pelak0n Ruhainies itu berkata, dia tersentuh hati dengan cara tunangnya mengambil berat dalam memastikan dirinya sentiasa berada dalam keadaan selamat.

“Sampai saja di rumah, baru teng0k telef0n. Panggilan tak dijawab tak payah cakap la berapa banyak. Teng0k-teng0k tunang saya dah sampai dah bawah rumah, macam tak percaya langsung sebab baru sangat masuk rumah. 10 minit saja datang dari Cheras ke G0mbak. Siap datang dengan adiknya and Qirin. Kesian mereka!

“Memang kena m4rah terus la lepas tu, apa lagi. Tak apa, sekurang-kurangnya saya tahu kalau saya hilang, awak akan cari saya. My her0!,” katanya.

Pelak0n itu sempat memberi am4ran kepada sesiapa yang cuba untuk berniat j4hat terhadapnya perlu berhadapan dengan lelaki itu.

“Jadi, kalau sesiapa ada niat nak buat bukan-bukan pada saya, lupakan saja ya. Nanti k0rang kena berdepan dengan tunang saya yang garang ni.

“Kepada tunang saya, saya rasa selamat sejak awak jaga. Tak b0leh bayangkan kalau awak tak ada. Ibu bapa saya dah b0leh harapkan awak. I l0ve y0u, sayang. Cinta hati saya,” ujar Risteena.

Pasangan itu mengumumkan berita pertunangan mereka di majlis sambutan ulang tahun kelahiran Risteena di B0ra 0mbak, Putrajaya pada 6 Disember 2019. Apa Kata Anda. M0h0n maaf jika ada tersilap dan s@lah.. Terima Kasih! Kredit Mstar

Leave a Reply