“Itu hak saya..”-Daiyan Trisha Minta Netzen Berhenti Cakap Pasal Perubahan Hidungnya

Sila baca dibawah ini untuk maklumat penuh dan lengkap. Terima kasih kerana membaca artikel kami ini.

Pembed@han plastik seperti mengubah bibir, dagu, hingga hidung bukan sesuatu yang baru bagi para selebriti dalam dan di luar negara. Biasalah,sebagai selebriti kena tampil lebih menawan barulah “laku” dan sering menjadi perhatian ramai.

Rata-rata netzen mengatakan penyanyi dan pelak0n, Daiyan Trisha sudah kelihatan lain sedikit dan melakukan sesuatu pada hidungnya yang kini lebih ‘menarik’.

Baru-baru ni, satu laman tr0ll di Tw1tter, Awatni News, telah memuat naik gambar Daiyan dulu vs sekarang menunjukkan perubahan pada bahagian hidung selebriti ini yang agak ketara.

Lepas gambar ni mendapat perhatian net1zen, ramai mula k0men tentang gambar Daiyan ni, ada yang p0sitif dan ada yang neg@tif.

Daiyan Trisha turut reply pada gambarnya yang tul@r ini…

“It is my right”

Tak cukup dengan itu, Daiyan turut bercakap tentang isu perubahannya ini di laman Tw1tter miliknya. Di situ, Daiyan mengatakan yang itu adalah haknya dan ketika dunia sedang dilanda krisis macam sekarang, sepatutnya 0rang ramai f0kuskan diri dengan isu-isu yang lebih bermanfaat.

Kerana resp0n Daiyan yang agak matang dan tak cepat melatah ni, rata-rata netzen mula memuji pelak0n ini.

Dan, ada juga netzen yang beriya mahu Daiyan k0ngsikan nama dan tempat Daiyan buat hidungnya itu kerana d0rang pun nak juga buat.

Kami tidak begitu pasti mengenai d@kwaan ini, mungkin sahaja teknik s0lekan yang ‘p0wer’ membuatkan hidung Daiyan kelihatan berbeza. Apa-apa pun, kita tunggu sahaja penjelasan daripada tuan empunya badan.

Apa Kata Anda. M0h0n maaf jika ada tersilap dan s@lah.. Terima Kasih! Kredit l0bakmerah,Beautifulnara

Leave a Reply