“Jaga2 nanti LHDN cari..”-Tindakan Sugu Pavitra Ded4h Jumlah Bayaran Dari Y0uTube Buat Netzen Risau

Sila baca dibawah ini untuk maklumat penuh dan lengkap. Terima kasih kerana membaca artikel kami ini.

Sebelum ni, ramai juga 0rang yang cuba buat anggaran tentang pendapatan pasangan Y0uTuber suami isteri Sugu Pavithra ini. Malah, siap ada 0rang cakap yang d0rang bakal dapat RM144,000 dari Y0uTube.

Namun akhirnya pertanyaan 0rang terjawab bila S Pavithra dan suaminya M Sugu mended4hkan jumlah sebenar wang yang dia terima dari G00gle ketika ditemubual 0leh Harian Metr0 beberapa hari lepas.

“Apa yang kami per0leh sekarang lebih dari cukup, buat pertama kali saya terima bayaran sebanyak AS$2,000 (RM8,700) bulan lalu, saya tak pernah sangka dapat sebanyak itu.”

Tambah Pavithra, niat asalnya membuat channel Y0uTube yang kini menjadi kegemaran 0rang ramai ini hanyalah untuk bantu suaminya yang bekerja di ladang dan hanya mendapat pendapat sebanyak RM1,000 sebulan.

Netzen menganggap, bayaran yang diterima 0leh Sugu ini adalah berkat dari niatnya kerana nak t0l0ng suami. Pun begitu, ada juga segelintir netzen yang risau dengan pendedahan ini..

Sebelum ini Sugu Pavithra tu ada dapat hadiah dari PM kita. Ya Perdana Menteri, Tan Sri Muhyiddin Yassin bagi hadiah kat Sugu Pavithra ni

Menurut beberapa sumber, mereka menerima hadiah dari PM berupa trip0d, micr0wave, 0ven dan barang-barang masakan lain. Admin pun tumpang gembira teng0k akak Pavithra kita ni senyum dan happy lepas dapat hadiah.

Bagus lah ada trip0d, nanti vide0 dah tak gegar. Kalau k0rang teng0k vide0 d0rang memang macam biasa, iyelah d0rang tu bukan pr0fessi0nal. Katanya nak buat vide0 suka-suka je mula dulu.

Apa-apa pun tahniah Sugu Pavithra. Keep up the g00d w0rk! Apa Kata Anda. M0h0n maaf jika ada tersilap dan s@lah.. Terima Kasih! Kredit L0bakmerah

Leave a Reply