“Jangan Libatkan Keluarga Saya, Jangan Cabar Saya!”-Aliff Syukri beri am4ran

Sila baca dibawah ini untuk maklumat penuh dan lengkap. Terima kasih kerana membaca artikel kami ini.

Kemelut rumah tangga usahawan k0smetik, Datuk Seri Aliff Syukri menjadi perhatian ramai apabila surat tuntutan cer@i Datin Seri Nur Shahida tersebar di media s0sial apabila dided@hkan 0leh Aliff sendiri di 1nstagram miliknya.

Rumah tangga pasangan itu dikatakan berantakan apabila kedua-duanya dikatakan saling tidak mengikuti akaun 1nstagram masing-masing, sejak bulan lalu. Terbaharu, ibu kepada Aliff iaitu B0nda R0zita Ibrahim pula dilihat ‘unf0ll0w’ menantunya.

Semalam kec0h apabila satu perk0ngsian B0nda R0zita menjadi perhatian ramai yang mengatakan kesetiaan adalah harga m4ti dan jangan berharap untuk mendapatkan kesetiaan dari 0rang yang tidak setia. Netzen membuat sp3kulasi ianya ditujukan kepada menantunya, Datin Shahida.

Susulan pelbagai sp3kulasi tercetus, Aliff memberi am4ran agar tiada pihak menyebarkan sebarang berita tidak benar kerana isu tersebut bukanlah bermula dari pihaknya. Malah, Aliff turut memberi am4ran untuk tidak melibatkan keluarganya dalam k0ntr0versi rumahtangga itu.

Baru-baru ini Aliff mengakui tertekan kerana sering menjadi m4ngsa kec4man netzen. Aliff juga turut mempers0alkan mengapa netzen tidak berhenti asyik mencari kesalahannya sehingga timbul rasa mahu membvnuh diri.

Ujarnya lagi, dia penat untuk menjadi ‘Aliff Syukri’ kerana hidupnya sentiasa menjadi perhatian ramai. Katanya lagi, Kehidupannya lebih banyak terjadi perkara yang sedih berbanding gembira.

Perk0ngsian Aliff itu mendapat pelbagai reaksi daripada netzen yang menasihatkannya agar tidak membuat keputusan melulu dan kembali kepada Allah. Netzen turut mengingatkannya agar muhasabah diri kerana apa yang berlaku adalah disebabkan tindakannya sendiri.

Terdahulu, Shahida berkata dia langsung tidak tahu menahu mengenai tindakan ibu mentuanya ‘unf0ll0w’ akaun 1nstagramnya. Shahida berkata dia tidak mengambil kisah mengenai perkara itu kerana itu adalah hak dan pilihan masing-masing.

Apa Kata Anda. M0h0n maaf jika ada tersilap dan s@lah.. Terima Kasih! Kredit R0tikaya

Leave a Reply