“Jantan d4yus! S3tan..”-V1de0, f0t0 yang dimuat naik Janna Nick jadi tanda tanya orang ramai

Sila baca dibawah ini untuk maklumat penuh dan lengkap. Terima kasih kerana membaca artikel kami ini.

Jangan kas4ri se0rang wanita, walau mcm mana sekalipun perangainya, sifatnya, walau sekas4r manapun dia, walau cer3wetnya dia, walau ada kelakuannya yang kau tak suka, kerana wanita,tetap insan yang berhati lembut.

Sebahagian 0rang mungkin menganggap wanita sebagai racvn dunia. Namun dalam Islam, wanita diibaratkan layaknya perhiasaan dunia. Wanita itu adalah insan yang istimewa. Mereka begitu teg4r dan kuat.

Namun di sisi lain, mereka juga berubah menjadi sangat em0si serta rapvh. Hal ini kerana wanita cenderung menggunakan perasaan dibandingkan l0gik.

Menurut penelitian, kadar pr0duksi h0rm00n dalam tubuh wanita juga sering mengalami perubahan (misalnya saja ketika ham1l dan menstrvasi), itulah mengapa wanita sangat mudah m00dy serta mudah em0si0nal.

Janna Nick kena pvkul?

Pelak0n berbakat Janna Nick baru-baru ini memuatnaik satu vide0 dengan wajahnya yang seakan baru lepas dipvkul. Vide0 dengan muka Janna Nick leb4m dan berd4rah itu telah meraih perhatian ramai.

Menerusi rakaman pendek itu kelihatan Janna Nick dengan muka yang berbekas se0lah baru lepas dipukvl melak0nkan satu watak yang dia seakan menjadi m4ngsa der4.

Nampak macam real betul lak0nan Janna Nick ini! Vide0 berdurasi satu minit 37 saat itu telah meraih lebih 437 ribu t0nt0nan dan hampir 70 ribu likes.

Biar pun vide0 itu menampakkan Janna Nick sangat serius, namun k0men dari Zizan Razak membuatkan ramai tertawa. K0men dari Zizan ini telah meraih hampir 800 likes dan rata-rata netzen yang men0nt0n vide0 muka Janna Nick lebam ini meninggalkan reaksi mereka seperti berikut:

“Kenapa hidung peri0d?? Letak pad situ nanti 0k. Peri0d memang m00d mcm tu. Sabar 0k.” Zizan Razak.

“Ni betul2 ker? Klu betul ni. Kau kena ada b0dyguard dah lepas ni. 24h”.

Menerusi perk0ngsian lain, Janna Nick berk0ngsikan f0t0 dengan kesan muka yang sama. Namun berdasarkan tanda pagar ‘#st0pd0mesticvi0l3nce’ di bahagian kapsyennya f0t0 itu adalah untuk kempen ‘hentikan pender4an d0m3stik’.

Lelaki yang mengas4ri wanita, bahkan yang mengancam untuk menggunakan kekas4ran ke atas wanita adalah lelaki yang bacvl. Ini semua 0rang tahu. Sesiapa pun yang mengas4ri perempuan pastinya akan dilihat se0lah-0lah sya1tan bert0pengkan manusia.

Tidak kira apa alasan sekalipun, perempuan tidak wajar dikas4ri. Baik dengan tutur kata atau kerja buat serta perlakuan fizikal. Apa Kata Anda. M0h0n maaf jika ada tersilap dan s@lah.. Terima Kasih! Kredit HCL, 1G Janna Nick

Leave a Reply