Laki aku tak penah tahu aku ‘esc0rt girl’ sblm ni, tp tak sangka 3kali suamiku tak serik buat benda yg sama

Sila baca dibawah ini untuk maklumat penuh dan lengkap. Terima kasih kerana membaca artikel kami ini.

Aku bukan nak bukak 4ib diri aku atau suami aku. Lagipun aku pakai fek fceb00k acc0unt. Bukan akaun aku yang betul. Aku perkenalkan diri aku dulu ye min. Aku dah nikah. Hampir 2 tahun dah. Umur aku awal 30-an. Aku isteri yang bekerjaya. Belum dikurniakan anak lagi. Suami aku umur awal 30-an jugak. Bekerja sendiri (bisnes).

Dua bulan lepas suami aku kant0i ada perempuan lain. Dia gelar perempuan tu st0k gli dia je. Tak serius pun. Hampir 3 minggu jugak aku suruh dia tidur luar. Pakai makan dia aku tetap jaga seperti biasa. Dan itu bukan kali pertama dia kant0i. Kali ke-3 dah k0t spanjanh 2 tahun nikah. Dan kali berapa entah sejak dari kita0rang bercinta.

Sekarang ni kita0rang dalam pr0ses kaunseling. Sebab aku bagitahu laki aku yang aku nak m0h0n fasakh. Dia menangis, melutut kata dia masih cinta dan sayangkan aku. Dia kata perempuan-perempuan yang dia pasang tu semua st0k geli-geli dia je. Tempat dia bayar ‘bil air’ di kala aku tak dapat bagi dia (sebulan dalam 7-9 hari je pun sebab masalah perempuan).

Dan perempuan terakhir jadi st0k gli dia jumpa aku merayu untuk tarik balik percubaan aku untuk d4kwa dia sebagai 0rang ketiga yang cuba meruntuhkan rumah tangga aku.

Lagi satu, perempuan tu tak nak tunang dia tahu. Ikut kjam aku, aku nak teruskan je niat aku. Bila dia cakap ayah dia ada heart att4ck, aku tak jadi teruskan. Aku jadi kesian dengan ayah perempuan tu.

Dan sekarang, aku sedar. Tuhan sedang membalas semua kej4hatan yang aku pernah lakukan. Aku redha jika benda ni adalah kifarah di atas semua kesilapan-kesilapan aku yang lalu. Semalam, aku s0lat berimamkan suami aku. Dalam d0a dia, dia d0akan rumahtangga kami kekal hingga ke Jannah dan dia bersumpah tidak akan melakukan lagi kecur4ngan-kecur4ngan tu.

Ni kali pertama aku teng0k suami aku menangis teresak-esak sampai nafas pun sangkut-sangkut. Aku sebak. Tipulah kata aku tak sebak. Masa taip c0nfessi0n ni, aku dekat pejabat. Aku fikir balik segala-gala apa yang terjadi. Aku fikir balik kesilapan-kesilapan yang aku lakukan dulu. Inilah balasannya. Dan aku? Memaafkan suami aku untuk kali ke berapa entah.

Kalau awak (suami) ada niat nak pasang spare sana, spare sini. Craikan isteri tu dulu. Jangan bawak pny4kit balik rumah. Jangan menyunting anak perempuan 0rang kalau awak belum bersedia nak pikul tanggungjawab sebagai se0rang suami. Jangan sunting anak perempuan 0rang kalau awak tak puas berser0n0k.

Dan satu lagi, kepada para suami yang isterinya ada pasang scndal lain di luar. Tinggalkanlah perempuan tu. Cuba dapatkan hak penjagaan anak. Jadikan alasan sikap dan perangai si ibu alasan untuk dapatkan anak. Biar dia tahu apa makna penyesalan.

Kang kena tinggal dengan laki, mer0yan tak tentu pasal. Setakat ni jelah yang aku nak k0ngsikan pada pembaca-pembaca semua. Maaf panjang berjela. Aku dah sedia untuk dik3cam. Aku dah sedia untuk dim4ki. Thanks sangat-sangat admin kalau kau p0st c0nfessi0n aku ni. Apa Kata Anda. M0h0n maaf jika ada tersilap dan s@lah.. Terima Kasih!

Leave a Reply