“Lepas solat Tarawih 1030 malam saya nk makan,tgh makan buka henf0n nak tgk msj.Bila buka saja..dpt vde0 ni”

Sila baca dibawah ini untuk maklumat penuh dan lengkap. Terima kasih kerana membaca artikel kami ini.

PELAK0N Ashraf Muslim tidak mampu menahan sebak apabila men0nt0n vide0 yang dikirim 0leh dua isterinya, N00r Dayana L0kman dan Wan Sakinah Wan Saburi semasa dia berada di wad H0spital Sungai Bul0h, Selang0r pada malam Khamis.

Ashraf berkata, dia terkenangkan isteri dan anak-anak di rumah yang tidak dapat bersamanya meraikan kedatangan Ramadan tahun ini.

“Malam ini adalah malam paling bersejarah dalam hidup saya. Pertama s0lat Tarawih berjemaah di wad pes4kit C0v1d19 dan kedua dapat kejutan vide0 dari mama dan ibu ni.

“Lepas s0lat Tarawih pukul 10.30 malam, saya nak makan malam, tengah lapar sebab tak makan petang tadi, jadi tengah makan tangan kiri pun capai handp0ne nak teng0k mesej. Bila buka saja, dapat vide0 ni… Allahuakbar sambil makan tak sedar air mata dah mengalir.

“Aduhai sedih! Tak baiklah buat macam ni dahlah ayah kat wad… makan pun tak habis terus basuh tangan. Mama ibu dan anak-anak sabar ya, tunggu ayah sikit lagi. InsyaAllah bila semua dah selesai ayah balik ya… l0ve and miss all 0f y0u!,” katanya menerusi laman 1nstagram.

Bersama kapsyen tersebut dia turut memuat naik rakaman vide0 berdurasi dua minit memaparkan gambarnya beserta ucapan isteri dan anak-anak.

Pelak0n drama Dia Menantu Rahsia ini berkahwin dengan isteri pertama, N00r Dayana L0kman pada 30 0g0s 2011 kemudiannya mendirikan rumah tangga dengan Wan Sakinah pada 7 Julai 2013. Hasil perkahwinan dengan kedua-dua isterinya, Ashraf dikurniakan empat cahaya mata.

Pada 12 April lalu, Ashraf dimasukkan ke H0spital Sungai Bul0h, Selang0r setelah disahkan p0sitif C0v1d19.

Pelak0n ini dipercayai dijngkiti v1rus tersebut setelah pulang dari menjalani penggambaran drama di Sc0tland pada 31 Mac lalu. Apa Kata Anda. M0h0n maaf jika ada tersilap dan s@lah.. Terima Kasih! Kredit Mstar

Leave a Reply