Macam Mana Kalau Tiba2 Bersalin Dalam Kereta..”-Ardell Aryana Gementar Menghitung Hari

Sila baca dibawah ini untuk maklumat penuh dan lengkap. Terima kasih kerana membaca artikel kami ini.

Perkahwinan antara pelak0n Ardell Aryana dan Nadzmi Adhwa pernah menjadi bahan k0ntr0versi di media s0sial. Perkara tersebut malah menc3tuskan kebimbangan Nadzmi sendiri selaku suami apabila melihat nasib isterinya yang sering dipers3ndakan.

Siapa sangka, rezeki perkahwinan mereka semakin bertambah apabila Ardell disahkan mengandung buat kali yang pertama. Selebriti berusia 28 tahun itu membuat pengumuman mengenai kehamilannya.

Terbaru Ardel Aryana akui berasa gementar menanti detik kelahiran cahaya mata sulungnya yang bakal dilahirkan tidak lama lagi. Ardel berk0ngsi perasaannya itu menerusi p0sting terbaru di akaun Instagramnya hari ini.

Menurut Ardel, dia tidak dapat menahan diri untuk memikirkan kebarangkalian situasi yang mungkin dihadapi 0lehnya. Menerusi enteri itu juga Ardell berharap ibu-ibu hamil lain dapat berk0ngsi pengalaman mereka.

“Secara jujurnya saya berasa takut untuk bersalin dan ya, sepanjang temp0h kehamilan saya asyik kerap berfikir dan akhirnya air mata tumpah sendiri menangis.

“Macam-macam bermain di 0tak. Antara salah satunya macam mana kalau tiba-tiba terberanak dekat dalam kereta atau air ketuban tiba-tiba pecah sendiri?

“Lepas itu macam mana agaknya suasana (masuk bilik bersalin nanti) macam mana rasa s4kit saat tu? Kalau semua ibu-ibu tak kisah, b0leh k0ngsi pengalaman bersalin? Sebab lain 0rang lain pengalamannya.

“B0leh hilang sikit gundah gulana hati ni (biasa lah time hujung-hujung ni lah em0si pasang surut), kadang gelak, kadang menangis, kadang m4rah, kadang p3ngsan, kadang malas melampau, kadang asyik nak tidur je,” k0ngsinya.

Terdahulu, Ardell atau nama sebenarnya, Nurul Hidayah M0hd Amin, 30 dan suaminya yang juga pelak0n Nadzmi Adhwa mendirikan rumah tangga pada 1 September2019. Apa Kata Anda. M0h0n maaf jika ada tersilap dan s@lah.. Terima Kasih! Kredit Gempak

Leave a Reply