Makin Panas-Lantang Temp3lak Artis Minta Bantuan,G0l0ngan Artis Sepakat Buat ‘Group’ Kec4m Zarina Anj0ulie

Sila baca dibawah ini untuk maklumat penuh dan lengkap. Terima kasih kerana membaca artikel kami ini.

Bagi yang mengikuti perkembangan pelak0n Zarina Anj0ulie, pasti k0rang kenal dengan kelantangannya dalam menyuarakan pendapat berkenaan dengan isu semasa yang berlaku.

Terbaru, kita sedia maklum bahawa isu berkenaan dengan bantuan PRIHATIN yang telah dibentangkan 0leh Perdana Menteri ini telah membuatkan ada segelintir g0l0ngan artis memberikan pendapat bahawa mereka juga layak menerima bantuan.

Disebabkan itu, Zarina Anj0ulie sebelum ini ada buka mulut terhadap mereka ini, Anj0ulie menempelak artis-artis yang menayang kekayaan mereka tapi meminta bantuan.

Seperti yang dikatakan tadi, Zarina Anj0ulie ini se0rang yang lantang, pasti k0rang dapat perhatikan yang dia ni jenis akan berani tempelak mana-mana individu yang cuba ‘buat 0nar’ dengannya.

Misalnya macam isu ini, k0nflik mula berlaku apabila Fiz0 0mar cuba kr1itik dirinya. Disebabkan itu Zarina Anj0ulie tampil menempelak Fiz0.

1su dah jadi semakin meleret apabila ada g0l0ngan artis yang berk0mpl0t untuk ‘membanteras’ dirinya, ada yang cuba nak rep0rt akaun 1nstagram Anj0ulie bahkan ada juga artis yang menc4ci dirinya.

Mereka semua dikatakan ada buat satu gr0up Whats4pp dan berita itu sampai ke tangan Anj0ulie, ia didedahkan 0leh Zarina Anj0ulie lagi menerusi 1GTV miliknya.

Bagi Anj0ulie, dia langsung tak takut dengan apa tindakan yang mereka lakukan, malah dia menyuarakan pendapat itu berdasarkan perspektif netzen (sebagai wakil) yang jauh lebih layak.

Anj0ulis juga langsung tak takut dengan tindakan g0l0ngan artis tersebut yang nak s@man dirinya kerana dianggap mengh@sut 0rang.

Katanya dia ada segala screen sh00t mesej itu dan dia lebih berani untuk s@man mereka. Perbualan mereka semua didedahkan di p0sting 1nstagram miliknya.

Nampaknya isu sesama artis berbalah pasal k3s bantuan ini dah semakin meleret, harap dapat lah diselesaikan dengan lebih baik.

Apa Kata Anda. M0h0n maaf jika ada tersilap dan s@lah.. Terima Kasih! Kredit l0bakmerah

Leave a Reply