“Mana Darjat Suami Jika Isteri”-St4tus Dimuatnaik 0leh Dato Aliff Syukri Cetus Tanda Tanya

Sila baca dibawah ini untuk maklumat penuh dan lengkap. Terima kasih kerana membaca artikel kami ini.

Pengasas jenama kosmetik yang dikenali ramai iaitu Dato Aliff Syukri seringkali mendapat perhatian warganet. Dato Aliff sentiasa berkongsi kehidupan nya bersama keluarga tercinta, kehidupan sebagai seorang ahli perniagaan, namun tidak lupa minat nya pada muzik dan berkongsi lagu lagu nyanyian nya sendiri.

Mengenai desas desus isu rumah tangga yang dihadapi oleh Dato Aliff Syukri pada masa kini, banyak sp3kulasi sp3kulasi yang dilanda mereka. Namun adalah lebih baik netzen diluar sana sentiasa mendoakan yang terbaik buat Dato Aliff Syukri dan keluarga agar berjaya bukan sahaja di dunia yang fana, malahan di akhirat juga.

Terkini, menerusi halaman 1nstagram Dato Aliff Syukri sendiri, beliau ada berkongsi gambar k0men salah seorang netzen dengan isi yang berbunyi:

Namun pada tempoh hari yang lepas menerusi halaman Berita Harian, Datin Shahida turut menjawab dan memberi resp0n positif pada media:

“Saya tak perasaan. Kalau tak bagi tahu, saya memang tak tahu. Bagi saya, itu hak dan pilihannya Sejujurnya, saya juga tak tahu Alif ‘unfollow’ saya tempoh hari. Saya hanya tahu daripada k0men netzen.

“Bagaimanapun, tak mengapalah, saya tak ambil pusing pun,” katanya kepada BH Online.

Bekas anggota kumpulan nasyid Solehah itu berkata, dia dan anak-anaknya sihat dan tenang sahaja di rumah.

“Alhamdulillah, saya dan anak-anak berada dalam keadaan baik. Sihat semuanya. Saya hanya keluar rumah apabila kehabisan barang dapur, selebihnya masa saya banyak bersama anak-anak” katanya. Mengulas 1su d@kwaan memfailkan percer4ian di m@hkamah, Shahida tidak dapat memberikan k0men lanjut.

“Maaf, saya tak dapat k0men. Bagi saya, ini bukan masa yang sesuai untuk bercakap 1su percer@ian. Sekarang, seluruh dunia sedang berdepan dengan musibah penul@ran v1rus C0V1D19. Jadi, fokus saya mengenai keselamatan anak-anak,” katanya.

Apa Kata Anda. M0h0n maaf jika ada tersilap dan s@lah.. Terima Kasih! Sumber BH dan 1G aliffsyukriterlajaklaris

Leave a Reply