Memilih pisang dan avocado-Lain mcam kali ni dengan ‘Hint’ yang Bella Astillah bagi ni

Sila baca dibawah ini untuk maklumat penuh dan lengkap. Terima kasih kerana membaca artikel kami ini.

Penyanyi dan pelak0n Bella Astillah memberi bayangan sudah berkahwin menerusi ruangan IG st0rynya menggunakan imej buah pisang dan av0cad0. Untuk pengetahuan pembaca Gempak, di kalangan pengguna laman s0sial wanita sedang tul4r kempen kesedaran k4nser p4yud4ra.

Menerusi mesej tersebut kaum wanita dikehendaki memilih buah-buahan sebagai k0d yang mewakili status diri masing-masing tanpa perlu menyebut ia mempunyai kaitan dengan kempen yang sedang dijalankan.

Menerusi pemerhatian Gempak, imej yang dimuat naik Bella ada kaitan dengan kempen kesedaran tersebut dan bekas isteri kepada Aliff Aziz itu telah memilih pisang yang mewakili status “sudah berkahwin” dan av0cad0 “saya sudah dimiliki”.

Sementara itu, Bella ketika ditanya mengenai da4kwaan sudah kembali bersama Aliff Aziz menerusi segmen #ArtisDudukDiam bersama Astr0 Gempak, tidak menafikan atau mengiyakan perkara tersebut.

“Ramai yang tertanya-tanya tentang hubungan kami, saya hendak merahsiakan atau menipu tetapi biarlah biarlah masa yang menentukan. D0akan yang baik-baik. Terpulang kepada andaian masing-masing,” katanya tersenyum penuh makna.

Dalam pada itu, Bella berkata dia juga mengambil keputusan untuk tidak lagi berk0ngsi mengenai kisah peribadi secara terbuka di laman s0sial.

“Buat masa sekarang saya lebih selesa untuk tidak berk0ngsi hal peribadi secara terbuka di media s0sial kerana tidak mahu mengulangi perkara lepas. Saya belajar daripada kejadian yang lepas-lepas dan ia mengajar saya menjadi lebih matang sekarang,” katanya p0sitif.

Terdahulu menurut lap0ran harian metr0 pada awal Januari lepas PELAK0N dan penyanyi, Bella Astilah tidak men0lak untuk menerima semula bekas suaminya yang juga penyanyi, Aliff Aziz. Bella berkata, dia terima sekiranya itu adalah jalan terbaik untuk anak mereka M0hamad Ayden Adrean.

“Kalau itu yang terbaik untuk Ayden, saya terima dia semula walaupun 0rang akan bercakap macam-macam,” katanya.

Apa Kata Anda. M0h0n maaf jika ada tersilap dan s@lah.. Terima Kasih! Kredit Gempak

Leave a Reply