Minta Maaf Andai Ada Yang Terluk4,Tak Suka,Tidak Senang Pada Mira

Sila baca dibawah ini untuk maklumat penuh dan lengkap. Terima kasih kerana membaca artikel kami ini.

Umum mengetahui pelak0n dan pengacara jelita, Mira Filzah telah menamatkan zaman bujang dengan pilihan hati, Wan Emir Astar malam tadi. Menurut Mira, dia perlu mempercepatkan majlis perkahwinan berikutan kakaknya yang menetap di New Y0rk tidak dapat berada lama di Malaysia.

Lewat petang tadi Mira ada memuat naik ucapan terakhir sebelum sah bergelar isteri. Mira turut mem0h0n maaf dan memaklumkan majlis dibuat secara kecil-kecilan sahaja.

“Assalamualaikum. Bismillahirrahmanirrahim. InshaAllah malam ini Mira akan bernikah. Di sini Mira ingin mengambil kesempatan untuk meminta maaf pada sesiapa sahaja jika ada yang terluka, terkasar bahasa, tersilap kata dan sebagainya.

Andai ada yang tidak suka atau berasa tidak senang pada Mira, Mira minta maaf. InshaAllah I’ll be entering a new phase 0f life t0night, Mira nak mulakan dengan hati yang bersih dan tenang, dan Mira mengharapkan d0a daripada kalian agar majlis majlis ini berjalan dengan lancar dan dipermudahkan.”

Tambah Mira lagi, malam ini bermulalah fasa baharu di dalam hidupnya jadi dia mahu meminta maaf seandainya ada pihak yang terluka atau berasa tidak senang dengannya. Mira turut mem0h0n d0a 0rang ramai agar majlis berjalan dengan lancar dan dipermudahkan.

“Sekali lagi, andai ada yang bertanya, setiap majlis diadakan secara kecilan, hanya 200 – 250 tetamu sahaja yang dijemput. Maaf Mira tak dapat memenuhi permintaan untuk menjemput tetamu lebih ramai. Risau, t4kut ada sedara mara atau kawan kawan yang terasa. Harap klarifikasi disini menjelaskan semuanya.

Kepada @miraclegacy_, inshaAllah, bila keadaan sudah lebih baik dan selamat untuk semua, Mira akan raikan bersama kalian semua. Terima kasih atas segala kasih dan s0k0ngan yang tidak berbelah bagi. L0ve each and every 0ne 0f y0u.

D0akan agar Mira dapat menjadi se0rang hamba Allah yang taat pada perintahNya, se0rang muslimah yang lebih baik, se0rang anak, se0rang isteri dan se0rang ibu (in future, inshaAllah) yang baik.”

Jelas Mira lagi, majlis akad nikah malam ini dilakukan secara kecil-kecilan dan jemputan sekitar 200-250 0rang sahaja. Jika keadaan sudah baik, dia akan menganjurkan satu lagi majlis khas untuk meraikan hari bersejarah ini bersama para peminat. Apa Kata Anda. M0h0n maaf jika ada tersilap dan s@lah.. Terima Kasih! Sumber Mira Filzah kredit 0hbulan

Leave a Reply