My m0m dir0g0l waktu rumah dipecah masuk dan I anak hasil tr4gedi tu..”-Pengakuan Pemuda Buat Netzen Terkejut

Sila baca dibawah ini untuk maklumat penuh dan lengkap. Terima kasih kerana membaca artikel kami ini.

Sejak akhir-akhir ini, isu tentang k3s r0g0l dan ganguan s3ksual menjadi t0pik yang h4ngat di media s0sial. Isu ini menarik perhatian artis rap tanah air apabila Caprice membahaskan tentang ini dengan melakukan IG Live bersama Fynn Jamal.

Semasa live tersebut sedang berlangsung, satu k0men dari pemuda ini menarik perhatian ramai apabila dia mend3dahkan kisah sebenar yang berlaku kepada ibunya. Menurut pemuda yang dikenali sebagai Fahmi Asyraff Abdullah, 20, dia merupakan anak yang lahir dari 1nsiden hitam apabila ibunya menjadi m4ngsa r0g0l 0leh se0rang penjen4yah yang pecah masuk ke rumahnya.

Menurut Fahmi, dia masih tinggal bersama ibunya serta keluarganya. Ibu Fahmi dir0g0l selepas khawin, dan dia mempunyai abang dan adik. Walaupun sebagai tiri, ayah Fahmi tetap menerima dan anggap Fahmi seperti adik beradik tiri yang lain.

Rata-rata k0men di Twitter meluahkan rasa simpati kepada pemuda itu dan berharap dia terus kekal tabah.

Ketika ditemu bual, Fahmi sempat memberi pesanan kepada yang mengalami perkara senasib dengannya.

“Pesanan saya bagi mereka yang senasib, kuatkan la semangat kerana perkara ini bukanlah perkara yang saya dan kawan kawan senasib minta dan bukan salah kami. Ramai yang datang bercerita tentang nasib mereka sebagai anak tak sah taraf dilayan dengan teruk 0leh ibu kandung mereka sendiri hingga terpaksa tinggal bersama ibu saudara.”

“Saya faham ibu tersebut mengalami kisah silam yang perit dan b3ncikan pelaku tersebut tapi t0l0ngla saya merayu, kawan kawan senasib tidak bersalah, kami tak minta untuk dilahirkan begini, kami perlukan kasih sayang se0rang ibu juga. Kalau ada yang membaca ini mempunyai anak yang senasib dengan saya, berilah kawan kawan peluang hidup”

Menurut Fahmi lagi, “jangan hin4 wanita yang pernah dir0g0l, tetapi hin4lah si pelakunya, jangan hanya mendidik anak perempuan untuk menutup aurat sahaja, tetapi ajarlah anak lelaki menjaga nafsu dan akhlak” ketika ditemu bual.

Terdahulu, Fynn Jamal secara tiba-tiba tr3nding di Twitter apabila membangkitkan isu jen4yah r0g0l. Beberapa pendapatnya telah mencetuskan kem4rahan warganet apabila ada yang mend4kwa ia agak mengelirukan

Apa Kata Anda. M0h0n maaf jika ada tersilap dan s@lah.. Terima Kasih! Kredik L0bakmerah

Leave a Reply