“Nak rampas suami orang itu..”-Wafariena buka kisah dig0da suami orang

Sila baca dibawah ini untuk maklumat penuh dan lengkap. Terima kasih kerana membaca artikel kami ini.

WATAKnya sebagai Nurul Ain yang ingin merampas suami kepada Mia Adriana (Siti Saleha) iaitu Kuzairi lak0nan Shukri Yahaya menerusi drama 7 Hari Mencintaku 2 membuatkan pelak0n Wafariena dik3cam teruk 0leh netzen di laman s0sial.

Bagaimanapun Wafariena atau lebih mesra disapa Wafa, 25, berkata karakter sebenarnya sangat berbeza dengan watak Nurul Ain dalam drama tersebut dan dia tidak pernah terfikir untuk merampas suami 0rang.

Pemilik nama Wafariena R0slan mengakui pernah diganggu lelaki berstatus suami 0rang namun dia tidak pernah melayan g0daan tersebut.

“Wafariena dan Nurul Ain adalah 0rang yang sangat berbeza. Memang karakter kami tidak sama pun dan banyak perbezaan. Nak rampas suami 0rang itu, memang tidak la. Kalau 0rang tak kenal saya, mesti akan fikir saya s0mb0ng.

“Tapi kalau dah kenal, memang saya suka mengusik 0rang dan gemar bercakap. Tak kenal kata kita pendiam, dah kenal dia suruh kita duduk diam. Sebenarnya sebelum saya dikenali, ada saja suami 0rang yang menganggu saya. Tapi memang saya tak layan langsung. Saya pula memang jenis keluar bersama keluarga, jadi 0rang t4kut nak kacau,” kata Wafa kepada mStar.

Menerusi drama yang mengisi sl0t Akasia itu, watak Nurul Ain diwujudkan sebagai per0sak rumah tangga Mia, lak0nan Siti Saleha dan Khuzairi (Shukri Yahaya).

Lak0nan tersebut berjaya membuatkan pen0nt0n b3rang dan tidak puas hati dengan Nurul Ain sehinggakan ada yang memanggilnya dengan perkataan tidak baik serta divgut simbah asid.

Dalam pada itu, Wafa yang juga se0rang penyanyi ini juga mengakui ada segelintir netzen menyangka dirinya membuka tudung sedangkan pemakaian hijab itu hanya untuk watak dalam drama tersebut.

“Sehingga kini masih ada lagi yang k3cam saya di DM dan k0men di Inst4gram saya tapi saya biarkan sahaja. Tapi ada yang k3cam dan m4rah kenapa saya buka tudung selepas dikenali.

“Sedangkan saya memang tak pakai tudung pun tapi untuk watak Nurul Ain sahaja saya pakai. Tapi 0rang yang baru nak f0ll0w saya memang tak tahu yang saya sememangnya tidak bertudung,” ujarnya.

Apa Kata Anda. M0h0n maaf jika ada tersilap dan s@lah.. Terima Kasih! Kredit Mstar

Leave a Reply