Netzen jelik tegur Laudya Cynthia Bella ketika jadi tetamu pr0gram bual bicara

Sila baca dibawah ini untuk maklumat penuh dan lengkap. Terima kasih kerana membaca artikel kami ini.

KEHADIRAN susuk tubuh pelak0n Laudya Cynthia Bella dalam pr0gram BBB atau Bukan Bintang Biasa menerusi saluran Y0uTube Alinskie Family pada Selasa menarik perhatian netzen.

Rata-rata netzen melihat Laudya tidak seperti sebelum ini dan dia lebih banyak mendiamkan diri selepas mengumumkan perpis4hannya dengan Engku Emran pada 1 Julai lalu.

“Sedih melihat Bella (Laudya), biasanya dia akan gelak ketawa. Sem0ga Bella bertemu dengan j0d0h yang terbaik di mata Allah. Amin.

Netizen melihat Laudya banyak mendiamkan diri dalam pr0gram tersebut.

“Sedih nampak Bella tak banyak bercakap. Sem0ga ditemukan dengan j0d0h yang lebih baik lagi,” tulis beberapa netzen.

Pr0gram yang dilakukan sempena ulang tahun perkahwinan penyanyi Melly G0eslaw dan Ant0 H0ed ke 25 tahun itu turut disertai pengacara Raffi Ahmad.

Menerusi lap0ran mStar pada 1 Julai lalu, Laudya memberitahu keputusan untuk berpis4h telah dipersetujui kedua-dua belah pihak dan dilakukan secara baik.

Bi0grafi dan karier Laudya Cynthia Bella

Laudya Cynthia Bella lahir di Bandung, 24 Februari 1988 adalah artis dan penyanyi Ind0nesia. Ia memulakan karier sebagai m0del dan bintang iklan, sebelum akhirnya berkecimpung di dunia artis.

Laudya Cynthia Bella pernah terpilih sebagai finalis majalah Kawanku pada tahun 2002, namun nama Bella mulai dikenal saat berlak0n sebagai Biyan di filem Virgin.

Dia terpilih sebagai salah satu n0minasi pemeran utama wanita terbaik Festival Film Ind0nesia 2005. Laudya Cynthia Bella juga din0batkan sebagai Artis Terpuji pada Festival Film Bandung 2005.

Apa Kata Anda. M0h0n maaf jika ada tersilap dan s@lah.. Terima Kasih! Sumber Liputan6

Leave a Reply