Netzen Meluat Teng0k V1de0 Sajat Kata P0ndan Tak Kena C0v1d19

Sila baca dibawah ini untuk maklumat penuh dan lengkap. Terima kasih kerana membaca artikel kami ini.

Baru-baru ini kec0h dengan 1su usahawan k0smetik k0ntr0versi iaitu Sajat apabila dia berpakaian seperti wanita ketika menunaikan ibadah umrah di Mekah. Tak baik mempermainkan agama tau.

Namun, kali ini, Sajat menjadi bahan kec@man netzen lagi sekali apabila tul@r v1de0 yang menyerupai dirinya. Tapi, teng0k macam tu pun b0leh tahu tu Sajat kan. Dalam v1de0 terbabit, dia telah mengatakan setakat ini belum ada lagi tr4nsgender yang dijngkiti v1rus k0r0na.

Vde0 tersebut telah dimuat naik 0leh se0rang lelaki yang dikatakan merupakan pendakwah bebas yang dikenali sebagai Bilfami.

“Cuba y0u teng0k, Ada tak p0ndan kena C0r0na? Tak ada lagi. Mana ada”

Dalam vde0 terbabit juga, pendakwah tersebut juga mengulas isu tersebut kerana lelaki tr4nsgender itu seperti mencabar kekuasaan Allah. Kenyataan tersebut telah pun mengundang kec@man netzen yang dilihat semakin meluat dengan tindakan usahawan ini.

Sebelum ini menerusi mStar 0nline, Sajat ada muat naik 1G St0ry dengan menzahirkan rasa b3ngangnya terhadap individu yang menuduh dirinya itu.

“Rasa nak jumpa ustaz yang mengata aku! Apa masalah ustaz ini? Rasanya l0ckd0wn ini bukan kat Makkah jer kena! Malah satu dunia!!“

Individu tersebut memerli Sajat sentuh Kaabah adalah punca Mekkah tak b0leh dikunjungi.

“Habis tu, agensi yang menipu 0rang pergi umrah tu? Itu bukan benc4na ke?”

Sajat juga menggesa individu yang dirujuk sebagai ‘ustaz’ itu untuk memberikan bukti yang kukuh daripada penganalisis dunia yang mengatakan dirinya pegang Kaabah puncah Makkah tak b0leh masuk.

“Dah la ustaz, jangan buat fitn4h, tak baik tau! Eeee.Geramnya!!! Tak kuasa saya macam ni! Meny4mpah!”

Satu je lah yang admin b0leh cakap, jangan cakap besar. Nanti kena kat diri balik baru nak menyesal. Apa Kata Anda. M0h0n maaf jika ada tersilap dan s@lah.. Terima Kasih! Kredit l0bakmerah

Leave a Reply