Netzen Panas,Tak Senang Duduk Bila Abby Abadi Bergurau Nak Bersalam Dengan Norman Hakim

Sila baca dibawah ini untuk maklumat penuh dan lengkap. Terima kasih kerana membaca artikel kami ini.

Meskipun sudah berpis4h namun Abby Abadi dan N0rman Hakim masih mengekalkan hubungan baik demi anak-anak mereka serta sering dijadikan c0nt0h sebagai sebuah keluarga besar yang bahagia.

Saban tahun beraya bersama, sama juga seperti tahun ini, apa yang menjadi perhatian apabila Abby memuat naik vide0 merakamkan kedua-dua pasangan itu bersalaman dan mem0h0n maaf antara suami dan isteri masing-masing.

Walaupun hanya sekadar gurauan, namun ada segelintir netzen agak kurang senang dengan tindakan Abby yang mahu bersalaman dengan bekas suaminya, N0rman Hakim.

Netzen berkata, meskipun sudah berbaik namun perlu batas serta menjaga perasaan suami dan isteri N0rman, Memey Suhaiza. Malah, netzen berkata tindakannya itu tidak sesuai dilakukan lebih-lebih lagi statusnya sebagai se0rang isteri.

Bagaimanapun, ramai yang terhibur melihat telatah Abby Abadi yang tidak segan untuk mengusik bekas suaminya itu serta tumpang bahagia melihat kebahagiaan keluarga besar itu.

“Xpe.. Sye sbg netzen x kisah pn dgn hal tu abang…. Abang jgn risau.. Yg penting abang n0rman tetap hensem dan sad0 d usia 44 then.. Syabas abang… Minat sgt dkat abang n kak Abby jgk”

“Gurau kne ada batas laa. Kan dulu depa tu rakan sebantal satu selimut. Cer byg k0rang jd memey atau jd s0mi abby. Nak?”

“Teng0k the wh0le vide0 dulu kat y0utube channel Abby baru c0mment. D0rang tak bersalaman pun hanya sekadar bergurau je. Takyahlah nk seri0us sangat … Chill lah netzen 0000iiiii”

“D0rang gurau jela chill la u0lls.jgn serius sgt la dikk!!!”

Apa Kata Anda. M0h0n maaf jika ada tersilap dan s@lah.. Terima Kasih! Sumber cari f0rum kredit r0tikaya

Leave a Reply