Netzen Resp0n ‘Sekolahkan’ Beego Bila Disuruh Buang TV Kalau Nak Buang artis

Sila baca dibawah ini untuk maklumat penuh dan lengkap. Terima kasih kerana membaca artikel kami ini.

Nampaknya 1su antara artis dengan netzen tentang bantuan ini masih belum berpenghujung, terbaru pelak0n Beeg0 ada buat satu kenyataan dekat status Faceb00k.

Dalam kenyataan yang jadi vir@l menerusi Astr0 Gempak itu menjadi tumpuan netzen dan ia telah mengundang kec@man di media s0sial.

“Ada sedara mara aku yang nak juga jadi netzen tanpa ada rasa s3nsit1viti yang mungkin aku ni b0leh terasa juga sebab gelaran artis tu terpalit kat aku yang dah suam-suam kuku ni”

Lap0r sumber, Beeg0 menyifatkan kelangsungan hidupnya selama bergelar artis bukan semata-mata kerana peminatnya. Ia susulan dengan d@kwaan peminat yang menyatakan kehidupan artis bergantung kepada mereka.

Pada yang sama Beeg0 ada muat naik status menzahirkan rasa kecew@ sebab terasa apabila ada ahli keluarganya sendiri yang kurang s3nsitif dan menghentam g0l0ngan artis, ini kerana Beeg0 sendiri se0rang selebriti.

Berikutan itu, ada satu kenyataan s1ndiran yang telah membuatkan netzen trigg3red dengan s1ndiran Beeg0 ini sehinggakan ia menjadi bahan kec@man di Tw1tter

“Buang artis, ni k0rang buang tv, radi0 apps music semua, jangan ada apa-apa berunsurkan hiburan”

Petikan ayat itu telah tersebar luas, rata-rata netzen resp0n menjelaskan bahawa tiada sebab munasabah kalau nak buang TV semata-mata kerana nak ‘buang artis’.

Tv aku beli bukan utk tgk artis pun – Netzen

Ini semua berpunca apabila ada selebriti tempatan yang menyelar tindakan segelintir artis membabitkan isu perm0h0nan bantuan khas kerajaan buat penggiat seni terjejas berikutan Perintah Kawalan Pergerakan (PKP) yang dikuatkuasakan.

Apa Kata Anda. M0h0n maaf jika ada tersilap dan s@lah.. Terima Kasih! Sumber Gempak Kredit l0bakmerah

Leave a Reply